Wover
Legacy Member
.1 Inleiding
Voila, de eerste topic die ik met mijn eigenste topicgenerator maak, hopelijk komt alles er goed uit
Ik heb dus een budget geluidskaartje te koop en een 17" CRT schermpje van Fujitsu-Siemens. Zie hieronder voor meer informatie.
.2 Objecten
Happy bidding!
Check mijn whitelist in mijn signature.
.4 Verzending
Het geluidskaartje is makkelijk op te sturen met Kilopost, verzending op kosten van de koper, bieden is trouwens excl verzending.
Het scherm is nogal moeilijk te versturen, dus hier is afhaling in Herentals gewenst.
.5 Contactgegevens
MSN: [email protected]
MAIL: [email protected]
GSM-nummer of adres op aanvraag.
Deze code werd gegenereerd met de Buy & Sell Topicgenerator, met dank aan Woverke
Voila, de eerste topic die ik met mijn eigenste topicgenerator maak, hopelijk komt alles er goed uit

Ik heb dus een budget geluidskaartje te koop en een 17" CRT schermpje van Fujitsu-Siemens. Zie hieronder voor meer informatie.
.2 Objecten
- iDream 5.1 PCI soundcard
- Omschrijving: Budget geluidskaartje met C-Media chip, het perfecte alternatief voor on-board sound.
6 channels + gameport - Afbeelding: http://wover.sin.khk.be/images/verkoop/geluid/
- Info: http://www.idream-multimedia.com/
- Minimumprijs: €5
- Omschrijving: Budget geluidskaartje met C-Media chip, het perfecte alternatief voor on-board sound.
- 17" CRT Fujitsu-Siemens
- Omschrijving: Zat bij mijn "oude" PC, ongeveer 5 jaar oud dus.
1024*768 @ 75Hz,
1280*1024 @ 60Hz - Afbeelding: http://wover.sin.khk.be/images/verkoop/scherm/
- Minimumprijs: €25
- Meeneemprijs: €40
- Omschrijving: Zat bij mijn "oude" PC, ongeveer 5 jaar oud dus.
Happy bidding!
Check mijn whitelist in mijn signature.
.4 Verzending
Het geluidskaartje is makkelijk op te sturen met Kilopost, verzending op kosten van de koper, bieden is trouwens excl verzending.
Het scherm is nogal moeilijk te versturen, dus hier is afhaling in Herentals gewenst.
.5 Contactgegevens
MSN: [email protected]
MAIL: [email protected]
GSM-nummer of adres op aanvraag.
Deze code werd gegenereerd met de Buy & Sell Topicgenerator, met dank aan Woverke
