Archief - Acer Travelmate 661lmi Laptop

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Bottie

Legacy Member
Specs:

1.4GHz Pentium 4 M Centrino
512MB DDR-Ram
40GB hard disk
24x 24x 10x CD-RW, 8x 2x 2x DVD-RW (read, write, rewrite)
15in TFT at 1,400 x 1,050
Four-in-one memory card reader
Smartcard slot
Ethernet, infra-red and Wifi
Integrated graphics (up to 64MB shared graphics memory)
Optional docking station
330 x 272 x 28.9mm (w x h x d)
2.86kg
Software: Windows XP Home

Aankoopdatum: 25 mei 2004, de batterij is rond nieuwjaar vervangen, huidige werktijd draait rond de 5-6u. Is altijd gebruikt als storage voor de foto's op airshows, mag weg wegens aankoop imagetank

Prijs: doe een bod, maar hou het serieus ;)

PsYmon

Legacy Member
Schiet dat ver zo'n tank? :p
Nee serieus, wat is zo ongeveer uw prijs. Je moet toch iets in gedachten hebben eh :)

Bottie

Legacy Member
PsYmon zei:
Schiet dat ver zo'n tank? :p
Nee serieus, wat is zo ongeveer uw prijs. Je moet toch iets in gedachten hebben eh :)

Het is te zien welke munitie ik er in stop :woohoo:

Geen idee, met 500€ ben ik al vrij tevreden (tenzij er meer geboden wordt natuurlijk)

PsYmon

Legacy Member
Mja moet een haalbare prijs zijn. Ik ga eens mijn financies moeten checken :)

Bottie

Legacy Member
Vergeten vermelden, draagtas die hier ligt geef ik er ook bij, anders ligt dat maar in de weg ;)

Bottie

Legacy Member
Rijder17ra zei:
Brengen mogelijk? Eventueel afspreken halfweg mogelijk?

hangt er van af hoe ver hé ;) 9880-2490 is ongeveer anderhalf uur rijden, als je m'n diesel wil vergoeden wil ik dat wel doen.


Gezien de aard van het 'artikel' verzend ik liever niet, ofwel afhalen, ofwel leveren .

Rijder17ra

Legacy Member
Bottie zei:
hangt er van af hoe ver hé ;) 9880-2490 is ongeveer anderhalf uur rijden, als je m'n diesel wil vergoeden wil ik dat wel doen.


Gezien de aard van het 'artikel' verzend ik liever niet, ofwel afhalen, ofwel leveren .

Kan 'k mee leven. Is voor ne maat. I'll keep you posted.

Farnsworth

Legacy Member
Zou je wat foto's van de laptop in kwestie kunnen posten?

€450 onder voorbehoud (als er foto's zijn, wil ik die eerst eens goed bekijken)

Bottie

Legacy Member
Farnsworth zei:
Zou je wat foto's van de laptop in kwestie kunnen posten?

€450 onder voorbehoud (als er foto's zijn, wil ik die eerst eens goed bekijken)


die maak ik in de loop van de voormiddag

Farnsworth

Legacy Member
De foto's tonen maar weinig details. ;)

Zijn er nog enige andere gebruikssporen buiten die afgebleekt muisknop? Luie of dode pixels, krassen, afgebroken klepjes, scheuren in de scharnieren, toetsenbord dat in het scherm is doorgedrukt, etcetera?

Bottie

Legacy Member
Farnsworth zei:
De foto's tonen maar weinig details. ;)

Zijn er nog enige andere gebruikssporen buiten die afgebleekt muisknop? Luie of dode pixels, krassen, afgebroken klepjes, scheuren in de scharnieren, toetsenbord dat in het scherm is doorgedrukt, etcetera?


Dat is zowat het enige wat je er aan ziet, geen afgebroken klepjes, goede scharnieren, pixels in orde :niceone:

Farnsworth

Legacy Member
Nog een vraagje i.v.m. het scherm. Is het een helder scherm?
Op de foto is het scherm vreselijk donker in vergelijking met de lcd-monitor op de achtergrond.

Bottie

Legacy Member
Farnsworth zei:
Nog een vraagje i.v.m. het scherm. Is het een helder scherm?
Op de foto is het scherm vreselijk donker in vergelijking met de lcd-monitor op de achtergrond.

Op batterij wordt het scherm iets minder helder (powersaving), maar de brightness staat zowieso lager ingesteld (persoonlijke voorkeur)

Farnsworth

Legacy Member
Voorbehoud valt weg.

Bod: €450 inclusief levering in Herent, naast Leuven.
(diesel kost je €15 heen en terug met een grote wagen, volgens mappy)

Bottie

Legacy Member
Farnsworth zei:
Voorbehoud valt weg.

Bod: €450 inclusief levering in Herent, naast Leuven.
(diesel kost je €15 heen en terug met een grote wagen, volgens mappy)


Net te laat vrees ik. Bod per mail gekregen van 500€ en ik moet maar naar Gent om af te leveren ...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan