Deadelus
Legacy Member
Ik heb dit gekocht van piotke een maand of 2 geleden en mag nu weer buiten aangezien ik een beter aanbod heb gekregen.
Heeft gefungeerd als een servertje die ik van kot af gebruik. enkel aangezet 's nachts aangezien dan makkelijker downloaden is (limiet verdubbeld)
Dus al met al misschien een 45 uur gedraaid.
Gigabyte GA-MA69VM-S2 (AMD)
Fijn klein AM2 bordje met X1200 onboard VGA
Nieuwprijs ~ 60 euro
--> 45
AMD AM2 Sempron 3000+ BOXED
Tijdje mijn media CPU geweest.
Nieuwprijs ~ 30 euro
--> 25
2 * 256 DDR2 PC3200
Basis ram kitje, fijn om bv met die sempron en Gigabyte AM2 mobo.
Nieuwprijs ~ 30 euro
--> 15
Graag had ik voor het totaal nog een 80 euro gehad.
Ik hoor het wel.
Afhalen kan op mijn thuisadres of op kotadres in Diepenbeek
Facturen staan online via piotke en kan je dus ook daar vinden. Alles nog in garantie behalve de ram.
Bieden gebeurt excl. Alle incl boden worden als excl genoteerd.
Bieden is kopen dus geen boden onder voorbehoud.
Groeten
Heeft gefungeerd als een servertje die ik van kot af gebruik. enkel aangezet 's nachts aangezien dan makkelijker downloaden is (limiet verdubbeld)
Dus al met al misschien een 45 uur gedraaid.
Gigabyte GA-MA69VM-S2 (AMD)
Fijn klein AM2 bordje met X1200 onboard VGA
Nieuwprijs ~ 60 euro
--> 45
AMD AM2 Sempron 3000+ BOXED
Tijdje mijn media CPU geweest.
Nieuwprijs ~ 30 euro
--> 25
2 * 256 DDR2 PC3200
Basis ram kitje, fijn om bv met die sempron en Gigabyte AM2 mobo.
Nieuwprijs ~ 30 euro
--> 15
Graag had ik voor het totaal nog een 80 euro gehad.
Ik hoor het wel.
Afhalen kan op mijn thuisadres of op kotadres in Diepenbeek
Facturen staan online via piotke en kan je dus ook daar vinden. Alles nog in garantie behalve de ram.
Bieden gebeurt excl. Alle incl boden worden als excl genoteerd.
Bieden is kopen dus geen boden onder voorbehoud.
Groeten