@ mega_stihl: voor 30eur + verzendkosten wil ik hem wel wegdoen. het zal wel niets meer zijn dan 2eur verzendkosten. ik schat +-4,30.
*edit: @ mega_stihl: allee dan, bod genoteerd: 32 incl.
Zelanus zei:
Zit daar koeler en factuur bij of is het gewoon tray?
Geen factuur meer, maar de cpu werkt nog perfect en moet weg omwille van upgrade. ik heb nog de stock koeler liggen, maar als ik die meeverstuur, gaat het geheel in een doos verstuurd moeten worden ipv een beschermde enveloppe, wat weer een pakje meer gaat kosten...