Archief - AMD XP 2400+/TT Volcano 11+/Tosbhiba SP4600 met defect/

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Yank

Legacy Member
AMD Athlon XP 2400+ met boxed koeler, gaat weg wegens upgrade.
Kussentjes en pinnen nog volledig in orde, nog garantie tot 19/07/06 bij Framo (Brugge), aankoopbewijs wordt erbij geleverd.
Originiele verpakking wel niet meer aanwezig, maar CPU wordt goed verpakt indien verzending.

Minimumprijs: 40€ excl

Thermaltake Volcano 11+ Xaser Edition, ook weg wegens upgrade.
Alles nog aanwezig: temperatuursensor, originele verpakking, fancontrollers (voor pci en 5.25" slot) en originele fan.

Minimumprijs: 10€ excl

Toshiba Satellite Pro 4600: P3-Mobile 700Mhz, 1x128 So-dimm, 10GB HD 4200rpm, 14.1"TFT, 802.11b (= WLAN 11Mbit), CD-ROM, Floppy, 2 PCMCIA slots, komt met batterij en adapter.
1 Kras op achterkant scherm (+- 4cm), voor de rest nog in goede staat.
DEFECT: Moederbord vermoedelijk defect, symptomen zoals in deze thread, maar niets aan te doen, nieuw moederbord kost +- 300€ volgens Toshiba helpdesk, maar dat is het me niet waard.
Wordt eventueel ook in stukken verkocht indien voldoende stukken weggaan (aka prijs goed genoeg is).

Minimumprijs: 35€ excl


- verzending op kosten en risico van koper
- afhalen te Brugge heeft voorkeur
- ruilen kan altijd, sterke interessen in grote harde schijven (minstens 160GB, liefst SATA), maar andere voorstellen ook welkom. Opleg van mijn kant mogelijk.
- niet bieden onder minimumprijs aub

Yank

Legacy Member
Foto 1, wat overbelicht door flits, 'k wil wel betere trekken als je wilt
Foto 2

betere genomen:
onderkant
bovenkant

@Innerlife: wel wat weinig, maar 'k zal bod toch noteren, anders blijft die hier maar liggen
@XYRIS: is je bod nu geldig?
@Ozymandias: bod genoteerd

DAVID@2

Legacy Member
vraagje over de laptop start hij soms nog op , of doet hij niets meer?

Yank

Legacy Member
Als je op powerknop drukt, hoor je een 'klik' in de laptop en de power-led gaat aan, maar dat is ook alles. Scherm/hd/... springen allemaal NIET aan.
Heel soms zijn symptomen anders: power-led flikkert, cpu-fan en hd begint te draaien en back-light van scherm springt aan. Maar dan nog gebeurt er verder niets.
Maar 'k denk niet dat je dat als opstarten kunt zien.

@Innerlife: bod genoteerd

Psychodweep

Legacy Member
Zie ik da goed dat er links boven van de core er een klein hoekje af is ?

Yank

Legacy Member
'k Had er zelf nog niet op gelet, maar 't is idd zo.
Dat maakt verkoop mss wat moeilijk, en 'k kan voorlopig cpu niet testen omdat ik er geen mobo meer voor heb. 'k Heb cpu laatst gebruikt rond november-december en toen werkte die nog perfect, maar 'k zou niet weten of die beschadiging er toen ook al was, sinds toen heeft cpu altijd in plastiek doosje van AMD aan de kant gelegen.

'k Zal kijken of ik mobo kan vinden om cpu nog eens te testen. Moest iemand kunnen ophalen en mobo meebrengt, kan ook zo getest worden, 'k heb wel nog voeding, ram en grafische kaart om erbij te steken.

Psychodweep

Legacy Member
Ik geef 45 EUR excl voor cpu + boxed cooler indien cpu werkt en ge het nie op de post zal steken indien de processor nie werkt (indien jij hem nie vooraf hebt kunnen testen).

Yank

Legacy Member
@Psychodweep: is goed voor mij, als ik hem kan testen zal ik wat screenshots posten indien hij werkt. 'k Ben trouwens nu woensdag in Kortrijk, moest het voor jou passen kan ik hem anders meenemen en dan bij jou komen testen? (wel vanaf 17u pas, daarvoor 2e ronde vwo)

@bikerss: genoteerd, maar in vervolg wel per 5€ bieden, anders duurt het nogal lang he

Psychodweep

Legacy Member
Ik ben enkel tijdens weekend in Kortrijk. Zal moeilijk gaan.

Yank

Legacy Member
Mja, jammer dan, 'k zal dan nog wat rondvragen voor mobo.

*up1*

Yank

Legacy Member
*up3*

@Psychodweep: Waarschijnlijk iemand gevonden met Socket A bordje, maar hij is voorlopig niet thuis.

19u47: laptop verkocht aan bikerss, zie PM. Moederbord vrij zeker, maar waarschijnlijk pas maandag, 'k zal dan nog PM sturen Psychodweep.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan