belgianreaver
Legacy Member
Hey, ik verkoop Archlord van toen ik het nog gekocht heb een poos geleden, als je op https://cogaccounts.codemasters.com inlogd op de account die ik je dan zal geven kun je de cd-key (zit bij game) invoeren om 6000 extra chantra credits (je kan er ressurection orbs enzo me kopen + items om dubbel xp voor 2 weken te geven aan he character 6000 credits = 15€ als je met creditkaart betaalt) te krijgen waar je normaal voor met de creditkaart voor moet betalen. De game includeert:
Install disc, Cd-key, account, boekje.
op de account staan 2 characters (orc hunter lvl 15 en moonelf mage lvl 23) die samen ongeveer 500k bijhebben en vele wapens. de storage zit ook nog bijna vol dus volgens mij zal het het geld wel waard zijn. ik verkoop de game + account omdak ik letterlijk ziek wordt van het spel en ik weet zelf de oorzaak niet. Ik heb veel lol beleefd aan het spel en verkoop het dan ook met veel spijt maar ik weet dat het hier wel in goede handen zal zijn.
De prijs bedraagd minimum 30€ afgehaald.
Dat is volgens mij wel redelijk als je ziet wat er allemaal op de account staat van items, geld, en chantra credits. Alles op de accoutn kan je zelf aanpassen behalve je username.
Ik heb het liefst dat je komt afhalen omdat mijn moeder nogmaar net overleden is en het moeilijk is om op de post te doen of te leveren.
Install disc, Cd-key, account, boekje.
op de account staan 2 characters (orc hunter lvl 15 en moonelf mage lvl 23) die samen ongeveer 500k bijhebben en vele wapens. de storage zit ook nog bijna vol dus volgens mij zal het het geld wel waard zijn. ik verkoop de game + account omdak ik letterlijk ziek wordt van het spel en ik weet zelf de oorzaak niet. Ik heb veel lol beleefd aan het spel en verkoop het dan ook met veel spijt maar ik weet dat het hier wel in goede handen zal zijn.
De prijs bedraagd minimum 30€ afgehaald.
Dat is volgens mij wel redelijk als je ziet wat er allemaal op de account staat van items, geld, en chantra credits. Alles op de accoutn kan je zelf aanpassen behalve je username.
Ik heb het liefst dat je komt afhalen omdat mijn moeder nogmaar net overleden is en het moeilijk is om op de post te doen of te leveren.