Archief - Argosy portable video HDD (160 GB sata 2,5") HV256T

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Plato

Legacy Member
Argosy portable video HDD (160 GB sata 2,5") HV256T

foto hier

Aan de hand van de buitenkant is het moeilijk te bepalen wat je van dit kleine apparaatje kan verwachten, maar je kan je nog lelijk vergissen in de capaciteiten van de Argosy HV256T 2.5“ Portable Video HDD! Wanneer je de Argosy op je pc aansluit werkt hij gewoon als een USB 2.0 externe harde schijf: je kunt mappen maken om je films, muziek of foto’s op te slaan. Wanneer je hem echter op je tv aansluit kun je al deze files direct op je tv afspelen! Speciaal voor de filmliefhebbers ondersteunt de HV256T bijna alle ondertitels en ondersteunt hij zelfs DVD menu’s. Daarnaast heeft hij een handige foto viewer en kun je playlists maken om bijvoorbeeld je favoriete muziek af te spelen. Het designteam van Argosy heeft werkelijk wonderen verricht met een extreem kleine, moderne en stijlvolle behuizing. Met maar liefst 160 GB kan je je complete Lord Of The Rings en The Matrix trilogieën meeslepen samen met de rest van je film-, muziek- en fotocollectie. Je kunt dit apparaat werkelijk overal mee naar toe nemen met het handzame formaat en ultra lichte behuizing! Naar je vrienden om film te kijken, naar je oma om foto’s te laten zien of je neemt hem mee op vakantie om te kunnen genieten van je favoriete films en muziek. Het beste van alles in een extreem handzaam apparaatje: de Argosy HV256T 2.5.

Merk: Argosy
Type: HV256T 2.5” Portable Video HDD
USB 2.0 Compliant
160 GB opslagcapaciteit
Downloaden via uw PC en onmiddellijk afspeelbaar op de TV
Digitale photoviewer met ondersteuning voor thumbnail preview
”DVD Folder” ondersteuning waarmee je een complete DVD functionaliteit kan benutten inclusief het DVD menu
Video upscaling voor verbeterde resolutie tot wel 720P
High Definition JPEG weergave
Playlists maken vanaf de computer
Makkelijke keypad controle
De beste DivX subtitles ondersteuning
Zowel FAT32 als NTFS schijfindeling
2.5 “ SATA HD
Media types: DVD-Video / MPEG-1 / MPEG-2 / DivX3.11 / DivX4.x / DivX5.x / Xvid / Jpeg / MP3 en WAV
DivX Subtitles-ondersteuning: IDX / SUB / SRT / ASS / SSA / SUB (type II) / SMI / PSB
TV ondersteuning: NTSC / PAL
Scherm-ratio: 4:3 / 16:9
Component video output: NTSC – 480i / 480p / PAL-567i / 576P / HD-720P
DAC: Video: 10bit / 54Mhz Audio: 24bit / 192 KHz
AC- Adapter: Input 100 ~ 240V 50/60Hz
Afmetingen: 132 x 81 x 19 (mm)
Gewicht: 212g
Ondersteuning voor maar liefst 7 talen: Engels / traditioneel Chinees / Japans / Frans / Spaans / Duits / Italiaans
Composiet video en stereo audio out jack: composiet kabel inclusief
Component video jack: component video kabel inclusief
Afstandsbediening meegeleverd
Scart-converter meegeleverd
Adapter meegeleverd Input 100~240V 50/60Hz Output DC 5V / 1.2A

Nieuwstaat, met 2 jaar garantie.

richtprijs €140, bieden maar. Ik behoud me voor om niet te verkopen als de prijs me niet aanstaat.

Plato

Legacy Member
Fartman zei:
bod 100€

deze speelt dus alle divx-en af met subs?
Ik heb niet ALLE divx-en gespeeld erop, maar volgens de fabrikant moet dat lukken. €100 is nog wat te weinig. Dit product is niet te krijgen in Belgïe, ook geen vergelijkbaar product.

meeneemprijs is €140

XerberuZ

Legacy Member
nope die ligt atm op mijne tv :) beestig dinske en speelecht deftig .
ge kunt ze hier wel krijgen maar alleen rechtstreeks van de site van de fabrikant aan 199 exc verzending
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan