paraDOTbe
Legacy Member
Dit mobo'ke aangekocht op 15/03/2006 in forcom voor € 63,37. Maar kan er nix mee, is nog ni installed geweest. Zelfs niet uit de verpakking gehaald. Factuur krijg je ook nog mee.
Specs : klikkuh
Foto : klikkuh
Minimumprijs : € 50,00
Meeneemprijs : € 55,00
Onder de minimumprijs bieden, wordt genegeerd!
De eerste die € 50,00 bied en na 12 uur nog ni overboden is krijgt em mee. Verzending op de manier hoe de koper het wel.
Normale verzending : € 3,70
Aangetekende verzending : € 7,94
Afhalen mag natuurlijk ook
grtz
Staat ook op :
http://lotverkopen.be/viewtopic.php?t=3497
http://tones.be/forum/viewtopic.php?p=399510#399510
https://www.beyondgaming.be/forums
Specs : klikkuh
Foto : klikkuh
Minimumprijs : € 50,00
Meeneemprijs : € 55,00
Onder de minimumprijs bieden, wordt genegeerd!
De eerste die € 50,00 bied en na 12 uur nog ni overboden is krijgt em mee. Verzending op de manier hoe de koper het wel.
Normale verzending : € 3,70
Aangetekende verzending : € 7,94
Afhalen mag natuurlijk ook

grtz
Staat ook op :
http://lotverkopen.be/viewtopic.php?t=3497
http://tones.be/forum/viewtopic.php?p=399510#399510
https://www.beyondgaming.be/forums

ik pm je me gegevens!!
maar meeneemprijs is geboden. Dan zen ik verplicht om t te verkopen aan die persoon. iig merci voor je intresse.