kivirno
Legacy Member
ik verkoop deze kaart omdat ik hier opt forum geruild heb en ik dus nu ook een 7800 gtx heb liggen, ik heb beide kaarten getest en merkte dat de x1800xt ietsje beter scoort, echter ben ik altijd een nvidia freak geweest en geen ati man, dus verkoop ik deze mooie kaart die 2 weken oud is en perfect in orde is
en met 2 highend kaarten ben ik niet veel, kost alleen geld
bieden begint vanaf 350 euro
meeneemprijs heb ik 450 euro in gedachte
en met 2 highend kaarten ben ik niet veel, kost alleen geld

bieden begint vanaf 350 euro
meeneemprijs heb ik 450 euro in gedachte