Guardian-X-
Legacy Member
Hey
Ik verkoop mijne 6600GT TOP (wegens aankoop x850pro)
aankoop 08-06-2005 .
het "was" een limited edition met doom 3 erbij maar dat heb ik niet meer
aankoop prijs was 210€ alsk me nie vergis (of 220 ben nie zeker)
de zalman zal iets van een 3 maand oud zijn
Foto's volgen vrijdag of zaterdag
LET OP !! Dit is geen Gewone 6600GT maar een TOP wat dus wil zeggen da em 1.6NS geheugen eeft en iets hogere clocks heeft
van asus.nl site
ASUS Extreme N6600GT Top (Top Overklokprestaties) Editie is uitgerust met snelste geheugen - 1,6DDR en is ruim 10% sneller dan generieke Geforce 6600GT.
-De kaart is Nooit overclocked geweest .
-Er zijn nog 4 ongebruikte ramsinks over
-De kaart wordt alleen Afgehaald wegens versturen met zalman wss niet aan te raden
-De stock cooling krijgde erbij (was te luid naar mijn zin dus vandaar de zalman)
-Alles erop en eraan : doos/toebehoren alleen doom3 zit er niet bij ..(geen games in totaal want dat was het enige dat erbij zat)
-Kaart en zalman zijn in onberispelijke staat
Min prijs = 150€ afgehaald (geen discussie mogelijk)
afhalen kan te Eke (tussen gent en deinze)
oja vergeten vermelden de kaart is PCI-E !
Ik verkoop mijne 6600GT TOP (wegens aankoop x850pro)
aankoop 08-06-2005 .
het "was" een limited edition met doom 3 erbij maar dat heb ik niet meer
aankoop prijs was 210€ alsk me nie vergis (of 220 ben nie zeker)
de zalman zal iets van een 3 maand oud zijn
Foto's volgen vrijdag of zaterdag
LET OP !! Dit is geen Gewone 6600GT maar een TOP wat dus wil zeggen da em 1.6NS geheugen eeft en iets hogere clocks heeft
van asus.nl site
ASUS Extreme N6600GT Top (Top Overklokprestaties) Editie is uitgerust met snelste geheugen - 1,6DDR en is ruim 10% sneller dan generieke Geforce 6600GT.
-De kaart is Nooit overclocked geweest .
-Er zijn nog 4 ongebruikte ramsinks over
-De kaart wordt alleen Afgehaald wegens versturen met zalman wss niet aan te raden
-De stock cooling krijgde erbij (was te luid naar mijn zin dus vandaar de zalman)
-Alles erop en eraan : doos/toebehoren alleen doom3 zit er niet bij ..(geen games in totaal want dat was het enige dat erbij zat)
-Kaart en zalman zijn in onberispelijke staat
Min prijs = 150€ afgehaald (geen discussie mogelijk)
afhalen kan te Eke (tussen gent en deinze)
oja vergeten vermelden de kaart is PCI-E !
