Archief - Asus v9999td AGP, OCZ DDR BOOSTER

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Driesi

Legacy Member
*Asus met aankoopfactuur van 22/10/'05
Of deze verkocht wordt is nog niet met 100% zekerheid, dit is ook eerder een interessepeiling. Ik ben immers nog wel tevreden over zijn prestaties. De kaart is dus voorzien van een 6800 core en 128 mb ddr(AGP). Verdere specs vind je wel snel op het net.
16 pixelshaders en 6vp unlockbaar door middel van rivatuner en draait tijdens games bij mij aan 400/800, dit omwille dat dit het maximum is van smartdocter, de tool waarmee ik overclock. Hogere speeds zijn dus zeker niet uitgesloten maar nog niet geprobeerd.Ik zou zeggen bieden vanaf 100€ maar let op het blijft dus interessepeiling, indien de prijs mij niet genoeg blijkt te zijn houd ik hem zeker.

*OCZ DDR BOOSTER met aankoopfactuur 8/2/'06
Deze wordt vrijwel zeker verkocht. Bieden vanaf 20€ aangezien nieuwstaat en slechts enkele dagen gebruikt.

Beide artikels zijn in originele verpakking en met alle toebehoren en garantiebewijs. Omgeving Lier. Ik behoud mij het recht de verkoop te schrappen.

Driesi

Legacy Member
Ja, ik weet het, maar ik heb em toch maar hier gezet omdat het wel degelijk de bedoeling is te verkopen indien de prijs mij aanstaat. Ik weet wel ook ongeveer hoeveel de kaart waard is maar wou eens horen wat er daadwerkelijk voor geboden wordt ook. Indien dit niet gewenst is, mijn excuses dan en dan zal ik deze thread zo snel mogelijk proberen te verwijderen.

TresPasseR

Legacy Member
Wat is de originele clock van die geforce? Misschien kan je met de nieuwere smartdoctor hoger gaan? :) Gaat iig toch bij mijn 6600GT.

Driesi

Legacy Member
originele clock van deze kaart is 325/700, ik zal de nieuwe smartdocter is nakijken dan.

Driesi

Legacy Member
Indien een afsluitdatum verplicht is (sorry maar ben redelijk nieuw op het forum) dan zal ik deze zetten op volgende week woe dus 1 maart.

Massman

Legacy Member
waar is die ocz booster aangekocht ?

wil je eventueel verzenden ?

Driesi

Legacy Member
Aangekocht bij tones. Liever geen verzending aangezien ik er weinig ervaring mee heb. Indien je nu echt een goed bod moest doen dan wil ik het wel eens nakijken..

gerthethert

Legacy Member
en tot wanneer ga je het trekken, ik ben eigenlijk dringend op zoek naar een videokaart?

Driesi

Legacy Member
Ja ik ben dus helemaal nog niet zeker of ik die vga wil verkopen. Zoals ik dus ook in mijn originele post reeds zei is het dus een soort van interessepeiling met mogelijkheid tot verkoop. Dit aangezien ik in de knoei zit met men mobo en ik zou dan ineens moeten overstappen naar pci-e. Men probleem is om dan nog van een neo2platinum af te geraken... ik dacht ook dat die kaart misschien nog iets meer waard was maar momenteel is 125 dus het max blijkbaar. Ik ben eigenlijk nog zeer tevreden van deze uitstekende kaart maar het zou dus om mobo en pci-e redenen eventueel weg moeten. Ik ben er echter nog niet helemaal uit wat ik ga doen.

Verder wil ik die ddr booster wel verzenden want ik moet volgende week toch op het postkantoor zijn voor een andere verzending. Ik weet niet of het dan mogelijk is om de originele verpakking en dergelijke op te sturen maar dat zien we dan wel.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan