Archief - Asus X800Pro AGP

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

LeBram_James

Legacy Member
Hey,

Ik verkoop mijn Asus X800Pro AGP grafische kaart, deze is geflashed van 12 naar 16 pipelines dus iets betere prestaties en in principe kan je er een X800XT-PE van maken als je ze overclocked ;)

Richtprijs: €80
Meeneemprijs: €100

paraDOTbe

Legacy Member
Speel je hier wa deftig games mee? Alles er nog bij, doos, extra's & CD's? Ouderdom en garantie?

Begin met € 50,00 excl.

grtz

phixiuZ

Legacy Member
Prijs ligt veel te hoog mijn beste :p. Daarnet nog een 6800 Ultra AGP hier ergens gezien voor 65€ meeneem...

LeBram_James

Legacy Member
Oh, ik ben hier niet meer echt van op de hoogte, sorry daarvoor :crazy:

De games die ik hier vlot mee kon draaien zijn Half Life 2: Episode 2 (Team Fortress 2 dus ook), FIFA 08, Hitman: Blood Money.. Maar de reden dat ik een nieuwe grafische kaart kocht is omdat deze geen Pixel Shader 3.0 had, en dat had ik nodig voor nieuwe games als Crysis/MOH:A of zelfs nog iets ouder als Splinter Cell: Double Agent. De nieuwste games vereisen bijna allen PS 3.0 dus als je die wenst te spelen zoek je beter verder, maar anders is je bod van 50 euro genoteerd ;)

De doos heb ik nog, alles wat er in zat zit er normaal nog in, ik check het wel nog eens voor de veiligheid. Ouderdom weet ik zelf niet, ik heb hem zelf 2 jaar maar ik heb deze overgekocht van een andere persoon, die zelf de factuur niet meer had... Maar ik vermoed dus een 3 jaar ofzo ? Sorry dat ik dit niet met zekerheid kan zeggen..

.conne.

Legacy Member
terloops, de laatste Catalyst drivers werken hier niet zo goed mee, ik heb denk ik de 7.7 of 7.8 gebruikt voor mijn Sapphire X800Pro, gaf anders DirectX errors.
maar misschien heb je dat probleem niet..

LeBram_James

Legacy Member
Ik sluit zaterdag om 20u af. Aangezien je in Antwerpen woont kunnen we mss best daar afspreken ? Ik ga er naar school..

@ .conne.
Dat probleem heb ik niet gehad.. :)

LeBram_James

Legacy Member
Jep idd ;)

Ik was gisterenavond weg dus heb niet persoonlijk kunnen afsluiten maar goed :p

Waar wil je afspreken ? Ik ga naar school in Antwerpen.. Mss daar ergens ? PM me maar..

paraDOTbe

Legacy Member
Benjy - nope ;) Je kon bieden tot zaterdag @ 20u00 :p

Cr!ppl3 - voeg mij ff toe @ msn... msn [a] teleslet [punt] org
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan