MajorK
Legacy Member
Hi,
Wegens het niet meer bezitten van een pci-express moederbordje kan ik deze kaart dus nergens niet meer inbouwen en daarom staat ze hier te koop :applause:
Aangekocht in fnac op september 2005 en toen was de prijs nog 399 euro.
het is de dual dvi versie en met speciaal blokje met video-in aansluiting.
Specs zijn te vinden op: http://www.asus.nl/products4.aspx?l1=2&l2=8&l3=12&model=401&modelmenu =1
Waarschijnlijk te modden naar een kaart met 16 pipelines (dus pipelines van een XT), heb wel geen idee of het ddr3 geheugen ook aan die snelheid opgevoerd kan worden. Zelf wel nog niet met geexperimenteerd en nu is dat ook vrij moeilijk.
Kaart kan bij mij thuis getest worden, maar dan heb ik ook wel de koper zijn computer nodig
Bieden vanaf 100 euro, meeneem 150 euro.
alles zit terug in de oorspronkelijke doos, de usb webcam vind ik niet meer.
Spijtig genoeg kan ik het factuurtje ook niet meer vinden, maar de garantie is misschien wel via asus zelf te regelen?
Greets,
MajorK
Wegens het niet meer bezitten van een pci-express moederbordje kan ik deze kaart dus nergens niet meer inbouwen en daarom staat ze hier te koop :applause:
Aangekocht in fnac op september 2005 en toen was de prijs nog 399 euro.
het is de dual dvi versie en met speciaal blokje met video-in aansluiting.
Specs zijn te vinden op: http://www.asus.nl/products4.aspx?l1=2&l2=8&l3=12&model=401&modelmenu =1
Waarschijnlijk te modden naar een kaart met 16 pipelines (dus pipelines van een XT), heb wel geen idee of het ddr3 geheugen ook aan die snelheid opgevoerd kan worden. Zelf wel nog niet met geexperimenteerd en nu is dat ook vrij moeilijk.
Kaart kan bij mij thuis getest worden, maar dan heb ik ook wel de koper zijn computer nodig
Bieden vanaf 100 euro, meeneem 150 euro.
alles zit terug in de oorspronkelijke doos, de usb webcam vind ik niet meer.
Spijtig genoeg kan ik het factuurtje ook niet meer vinden, maar de garantie is misschien wel via asus zelf te regelen?
Greets,
MajorK