Archief - Athlon 2400 + WC

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

faselna

Legacy Member
Verkoop een athlon 2400

CPU Athlon 2400XP

Asus A7N8X Deluxe, nVidia nForce2,ATX,200-400 MHz, sound, 2x LAN, RAID,sata,North Bridge: NVIDIAR nForce2 SPP (Ultra 400)
South Bridge: NVIDIAR nForce2 MCP-T (nice oc bordje)

WC Coolriver cpu ,north and south bridge met mooie afwerking naar buiten toe dus de stroomkabel ga via slot naar buiten en WC start mee op als PC opstart (niet vergeten de stekker van u wc in te pluggen ).

+ computer fluid controller

foto wc http://users.pandora.be/dia

VGA Hercules 3D Prophet Radeon 9600 256MB

Foto http://users.pandora.be/dia

512 DDR PC 2100 Apacer (optie Corsair dual twinx XMS 2 x 256pc3200)

DVD 16X

DVD Writer Samsung dual 16x

Quote:
wat info
Geaccepteerde media DVD+R, DVD+R Dual layer, DVD+RW, DVD-R, DVD-R Dual layer, DVD-RW, DVD-ROM, CD-R, CD-RW
Afspeel en schrijf snelheid Lezen: DVD+R 12x, DVD+R Double couche 8x, DVD+RW 8x, DVD-R 12x, DVD-R Dual layer 8x, DVD-RW 8x, DVD-ROM 16x, CD-ROM 48x, CD-RW 40x

Schrijven: DVD+R 16x, DVD+R DC 8x, DVD+RW 8x, DVD-R 16x, DVD-R Dual layer 4x, DVD-RW 6x, CD-R 48x, CD-R 32x



Sata 40GB Maxtor weet niet zeker moet nog eens kijken kan 60 zijn ook +HD heeft koeling onderaan(optie dekstar 40GB IBM 7200RPM of 120GB Sata seagate)

2 extra koelers thermaltake kan op lcd scherm van case uit of aangezet worden.

Case + voeding
360W PSU
Front USB, AUDIO, firewire,
LCD Display (temperature, time, fan, HDD, CDROM),

Foto http://users.pandora.be/dia

Denk dat ik rond ben nu .


Vraag me niks van dit systeem heb nooit er mee gewerkt alleen mijn zoon heeft deze gebruikt om wat te gamen dus niks OC , benchmarks ect...... Weet alleen dat dit mogelijk is en dat die WC er al inzat toen wij hem gekocht hebben.


DVD writer is een nieuwe .

Software PowerDVD5 en Nero Express Legaal met key

Start het bieden en er gaat niks apart weg

Startprijs 275 meeneem 325

Ruilen kan bv tegen Laptop p3 600mhz , raptor HD's 2 x 76GB

Start

GEEN ONDERDELEN APART
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan