Archief - ATi Radeon X600 PCI-E 128MB met vantec Iceberq 4 cooler

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

TresPasseR

Legacy Member
Ik verkoop deze grafische kaart, model GV-RX60P128D van het merk Gigabyte.

Het is een ATI Radeon X600 voor PCI-Express, met Dual display mogelijkheid en een TV-out.

Ze is nog zo goed als nieuw, ze ziet er ook nog helemaal nieuw uit en ze is nooit overclocked geweest.

Er zit een speciale (niet standaard) koeler op: een Vantec iCEBERQ 4. Deze zorgt voor ideale koeling en voor een mooi effect dankzij de blauwe ingebouwde LED's.

Pics: http://www.overrated.be/forsale/radeon1.jpg
http://www.overrated.be/forsale/radeon2.jpg

Ik heb deze effe geleden in de prijsschatting gezet hier, maar geen reactie. Ik had er toch nog graag minimum 60 euro voor gehad, meeneemprijs is 90. Nieuwprijs schommelt rond de 110 euro geloof ik.

Bieden gebeurt liefst exclusief, moest je toch inclusief bieden, vermeld dat dan duidelijk.

Opsturen is mogelijk (3,70 euro tegenwoordig zeker?), ik ben van Geel, maar zit ook in Leuven (Heverlee) op kot, dus afspreken kan daar ook.

TresPasseR

Legacy Member
Nee, heb ik niet, sorry. Zou ook vrij onnuttig zijn met de custom cooler erop denk ik, niet?

Deadelus

Legacy Member
50 euro incl verzending, omdat het zonder factuur is, en gemod is.

Greetz

TresPasseR

Legacy Member
Die mod is net een feature, geen tekortkoming dacht ik zo.
60 euro excl. is de minimumprijs, en die is echt niet overdreven vind ik.

Deadelus

Legacy Member
Mod kan idd wel een feature zijn... maar ook een tekortkomen mocht hij defect raken :D

Dus mijn bod blijft staan, niet gewild... hou hem dan in het achterhoofd :D

Greetz

PS, heb ook bod op andere graka, dus als die toehapt... loopt deze op de clippen

Deadelus

Legacy Member
Gothrek zei:

Als ge dat al moet verbeteren... Ik zie hier soms posts staan, dat ik mijn ogen nie kan geloven :D

(en da van u is nieuwe spelling ook se)

Greetz

Fir3wulf

Legacy Member
ff vraagske, is die kaart beter dan mn 6600GT 128MB pci-E ?
Edit, nm kheb een 9600Xt Agp in mn andere pc zitten, ff vergete...

TresPasseR

Legacy Member
Idd, beter dan die 6600 GT is hij niet, maar de prijs is navenant :). Performance zit rond die 9600 denk ik. Overclocken heb ik nooit gedaan, maar met die cooler erop kan dat geen probleem zijn. 60 euro blijft de minimumprijs, die lijkt me in vergelijking met wat je ervoor krijgt zeer redelijk.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan