TresPasseR
Legacy Member
Ik verkoop deze grafische kaart, model GV-RX60P128D van het merk Gigabyte.
Het is een ATI Radeon X600 voor PCI-Express, met Dual display mogelijkheid en een TV-out.
Ze is nog zo goed als nieuw, ze ziet er ook nog helemaal nieuw uit en ze is nooit overclocked geweest.
Er zit een speciale (niet standaard) koeler op: een Vantec iCEBERQ 4. Deze zorgt voor ideale koeling en voor een mooi effect dankzij de blauwe ingebouwde LED's.
Pics: http://www.overrated.be/forsale/radeon1.jpg
http://www.overrated.be/forsale/radeon2.jpg
Ik heb deze effe geleden in de prijsschatting gezet hier, maar geen reactie. Ik had er toch nog graag minimum 60 euro voor gehad, meeneemprijs is 90. Nieuwprijs schommelt rond de 110 euro geloof ik.
Bieden gebeurt liefst exclusief, moest je toch inclusief bieden, vermeld dat dan duidelijk.
Opsturen is mogelijk (3,70 euro tegenwoordig zeker?), ik ben van Geel, maar zit ook in Leuven (Heverlee) op kot, dus afspreken kan daar ook.
Het is een ATI Radeon X600 voor PCI-Express, met Dual display mogelijkheid en een TV-out.
Ze is nog zo goed als nieuw, ze ziet er ook nog helemaal nieuw uit en ze is nooit overclocked geweest.
Er zit een speciale (niet standaard) koeler op: een Vantec iCEBERQ 4. Deze zorgt voor ideale koeling en voor een mooi effect dankzij de blauwe ingebouwde LED's.
Pics: http://www.overrated.be/forsale/radeon1.jpg
http://www.overrated.be/forsale/radeon2.jpg
Ik heb deze effe geleden in de prijsschatting gezet hier, maar geen reactie. Ik had er toch nog graag minimum 60 euro voor gehad, meeneemprijs is 90. Nieuwprijs schommelt rond de 110 euro geloof ik.
Bieden gebeurt liefst exclusief, moest je toch inclusief bieden, vermeld dat dan duidelijk.
Opsturen is mogelijk (3,70 euro tegenwoordig zeker?), ik ben van Geel, maar zit ook in Leuven (Heverlee) op kot, dus afspreken kan daar ook.


. Performance zit rond die 9600 denk ik. Overclocken heb ik nooit gedaan, maar met die cooler erop kan dat geen probleem zijn. 60 euro blijft de minimumprijs, die lijkt me in vergelijking met wat je ervoor krijgt zeer redelijk.