Archief - ATI RADEON X800 PRO Zahlmanised

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Toreador

Legacy Member
te koop.

ATI X800 pro met zalman cooler en zalman ramcoolers erop gemonteerd, doos met originele cooler wordt meegegeven indien gewenst. Het betreft een coperen zalman coolblok met een grote, stille fan erop gemonteerd, ook de connector om deze op standaard voeding connector aan te sluiten wordt meegeleverd.

Factuur is ook nog voorhanden, indien de koper deze graag zou hebben.

Volgens de core kan hij perfect gemod worden naar een x800xt, maar k'heb et zelf nooit willen doen.

werkt perfect, valt te testen.

is AGP versie.

startprijs 45excl.

meeneemprijs 65 excl.

Ik ben van kortrijk.

Go for it!

Toreador

Legacy Member
okidoki :) is genoteerd ende aanvaard, k'laat et nog efkes open staan ;) opsturen is geen probleem.

DoubleYouIm

Legacy Member
55 onder voorbehoud aangezien ik op een mobo geboden heb en nog niet zeker weet op AGP slot erop zit of PCI e

Toreador

Legacy Member
ok, genoteerd, maar hungry krijgt voorkeur omdat hij wel zeker is van aankoop. Indien doubleyouim zekerheid krijgt, zeker melden ;)

Toreador

Legacy Member
als ik tegen morgenmiddag niets mag horen van de double, is em voor hungry :)

Toreador

Legacy Member
laatste up...deze middag is em van hungry als niemand erover gaat.

Toreador

Legacy Member
als ik binnen het half uur geen bevestiging krijg van double you of niemand hoger biedt is em voor hungry

AccuCore

Legacy Member
51eurokes
doch 2 vragen: alle originele kabeltjes zitten erbij?
is er nog garantie op? indien wel gelieve met factuur...indien niet gelieve de factuur bij te houden :p

Toreador

Legacy Member
Geen garantie meer, ik neem aan dat alle bijhorende kabeltjes erbij zitten, maar daar moet ik nog eens voor kijken.

Ik geef de andere bieders nog tot omstreeks 21.00 de tijd om te overbieden.

Toreador

Legacy Member
okidoki...dan is de kaart voor accucore indien niemand voor 21.00 overbiedt

Toreador

Legacy Member
Accucore, de kaart is van u.

M'n gegevens heb je in je inbox staan via PM, de uwe ontvang ik wel na het onvangen van de centjes bij je overschrijving.

Indien iets mis moest gaan met deze verkoop meld ik dit in deze thread.

Vriendelijke groeten,

Toreador
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan