tomvanhouche
Legacy Member
Wegens aanschaf duurdere kaart verkoop ik mijn x300se.
Deze is in perfecte staat, is slechts 3 weken oud, factuur aanwezig.
Alles zit in de originele doos, tv-out kabel, dvi bracket en dvi2vga adapter.
Heeft 128MB en Hypermemory technologie.
Werkt perfect, kan er zelf s Battle for middle earth op high mee spelen.
Maar deze kaart is meer bedoeld voor de nongamer, officepc of als reserve kaart.
Nieuwprijs is ongeveer 55€ voor een x300se.
Had er minstens 30€ voor gewild. Bieden excl. Verzending is 3.70€.
Meeneemprijs is 40€ incl. dus 36.30€ excl
Deze is in perfecte staat, is slechts 3 weken oud, factuur aanwezig.
Alles zit in de originele doos, tv-out kabel, dvi bracket en dvi2vga adapter.
Heeft 128MB en Hypermemory technologie.
Werkt perfect, kan er zelf s Battle for middle earth op high mee spelen.
Maar deze kaart is meer bedoeld voor de nongamer, officepc of als reserve kaart.
Nieuwprijs is ongeveer 55€ voor een x300se.
Had er minstens 30€ voor gewild. Bieden excl. Verzending is 3.70€.
Meeneemprijs is 40€ incl. dus 36.30€ excl

