Hardfreak
Legacy Member
Ik heb mijn berghok nog maar eens opgeruimd en heb besloten om een hele hoop weg te doen. Het is allemaal redelijk oud materiaal, ik geef geen richtprijzen, gewoon omdat het zo oud is.
Ik had er liefst nog wel iets voor gehad, maar het hoeft niet veel te zijn.
Ophalen heeft natuurlijk voorkeur, ik woon op een paar stappen van het station van Kapellen.
Ik wel evt. wel naar Antwerpen-Centraal komen, maar dan moet het wel de moeite zijn (het ritje naar A'pen Centraal kost mij E4, dus 'k ga ni naar daar om iets van E2 te verkopen)
Verzenden kan ook, verzendkosten moet je wel zelf betalen.
[1]ATX Kast, zonder voeding
In slechte staat. Er passen 4 5,25" devices in en 2 3,5" devices. Er is maar 1 5,25" cover. Je krijgt er nog een floppy en een versleten HDD rackje bij.
De kast heeft wel een laagje verf nodig. Misschien iets voor een casemodje ofzo?
foto
foto
foto
[2]Boek: Visual Basic For Kids
Als je een beetje basic VB wil leren.
foto
[3]Boek + CD: Win95 Starter Kit
Bevat 2 boeken en 1 CD. Je krijgt er nog een Internet Starter Kit CD bij (ook voor 95).
foto
[4]Lege CD doosjes
5 slim lines. 8 gewone zwarte en 6 gewone witte
foto
[5]Floppykaftjes
~24 stuks. In perfect staat (nooit gebruikt). Er passen 48 floppies (of 96 als je er nog in de etikethouders steekt).
foto
[6]Draagbare CD-speler
Werkt op 4 AA batterijen. Komt met voeding. Geen anti-shock en werkt ook niet noemenswaardig lang op batterijen (maar dat lag denk ik vnl. aan mijn versleten batterijen).
foto
[7]Gameboy
Zo'n oude grijze. Komt met Pokemon Rood+Blauw, Zelda en een race spel.
Is in perfecte staat, geen krasje, alleen een beetje vuil (maak ik nog wel ff proper).
foto
[8]CD Bart's Flight Hits
Bevat allemaal vliegspelletjes (is wel vanuit het win95 tijdperk). Je krijgt er nog een Bionicle (Kellogs?) CD bij en een Harry Potter (HP) CD bij.
foto
[9]PCI videokaart
1Mb geheugen. S3 Trio64 V2, merk Expercolor, komt met originele driver (windows herkent hem perfect, dus eigenlijk zijn ze niet nodig).
foto
[10-11]PCI Modems
Merken: ELSA en 3COM
Mogen apart weg
foto Elsa
foto 3Com
[12-13]Externe Modems
Merk Dynalink.
De AC versie komt met voeding en seriele kabel.
De DC versie komt zonder voeding en seriele kabel.
foto
foto
[14]Externe Modem 3Com
Komt met alles.
foto
[15]Bausch Datacom ISDN modem
Komt met boekje en cd
foto
[16]MPEG2 decoder
Merk: Real Magic.
Versnelt de weergave van DVD's op oude computer. Ik weet niet zeker of ie ook samenwerkt met de huidige DVD software. (test ik deze week misschien).
foto
[17]Peacock 14" CRT scherm
doet 1024*768@43hz geïnterlinieerd, 800*600@60Hz of 640*480@?? (heb ik niet kunnen testen omdat windows geen keuze gaf in frequenties).
Werkt goed, hij is wel een beetje versleten waardoor hij soms een paarse zweem krijgt, maar dan gewoon ff een tikje geven.
foto
[18]Sharp Handeld materiaal
Gaat in 1 geheel weg:
-docking station + seriele kabel
-battery (weet niet of ie werkt, krijg je er gewoon bij).
-Cardbus camera, 0,3MP
-handleiding enzo
-CD Desktop Software for Windows CE 2.0
-CD Desktop Software for Windows CE 2.1
foto
foto
foto
[19]Knikkers
Bijna een heel batterij recyclage doosje vol. Zijn allemaal 'visjes' en nog een zakje met gewone knikkers.
foto
foto
[20]Informatiefoldertjes over vliegtuigen
Zijn allemaal proefexemplaren, voor de mensen die erin geïnteresseerd zijn. 12 foldertjes in totaal
foto
[21]Muziek CD's
Van de Flair. Het zijn in totaal 20 cd's (+ 1 van de libelle). Als je wil weten wat erop staat (kan zijn, foto's van de gsm zijn slecht), mail me dan ff, [email protected]
De CD's op de eerste 3 foto's (zijn 4 cd's per foto) gaan telkens als een geheel weg (dus per 4).
foto
foto
foto
foto
[22]Compaq Laptop tas
Past een kleinere laptop in.
foto
foto
[23]Kipling Portemonee
Heb ik ooit eens gewonnen, er staat al wel mijn naam in (kan je nog altijd met alcoolstift overgaan ofzo). Amper gebruikt (had er al 1).
foto
foto
[24]Vingerskateboardje
Ik kan er niet mee overweg en 't ligt hier al nen tijd in de weg
foto
Ff voor de duidelijkheid, het staat hier maar wat te staan, ik wil er gewoon van af. Ik ben er ook bewust van dat het oude spullen zijn (behalve de modems), ik verwacht geen woekerprijzen, zeg maar een prijsje en dan zien we wel. Tegen eind januari begin ik geleidelijk aan dingen weg te smijten.
Staat ook nog op telenet (https://www.beyondgaming.be/forums)
edit wegens: vingerskateboardje toegevoegd