Archief - Blackbox KVM switch

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Coolrunner

Legacy Member
Tja maar 1 PC meer dus deze mag met pijn in het hart weg

Type : Personal ServSwitch (SW625)

Meer info : http://www.blackbox.be/products/det...ER<>folder_id=2534374302033878&bmLocale=en_BE

eigen foto : http://home.euphonynet.be/coolrunner/KVM/KVM.jpg

Het hele pakket bestaat uit :

* KVM switch
* 4 kabels (vga/toetsenbord/muis aansluiting)
* 1 kabel om naar de KVM switch te gaan (vga/toetsenbord/muis aansluiting)

nieuwprijs : + 400&#8364; (en neen dit materiaal moet je niet vergelijken met andere goedkopere kvm switches)

minimumprijs : 125&#8364; (kabels alleen kosten meer dan dit)

Verkoopregels
  • Afhaling te Zolder (Limburg). Opsturen per post is op kosten en risico van de koper. ( aangetekende verzending op aanvraag van de koper)
  • Boden via PM worden genegeerd.
  • Vragen zijn altijd welkom; hetzij via een post, hetzij via een PM.
  • Dit item is onmiddellijk beschikbaar.
  • Offtopics worden niet getolereerd en deze worden onmiddelijk gemeld bij de Moderators (verwijdering van post wordt gevraagd) .... waarna zij beslissen wat er verder mee moet gebeuren.
  • Bieden exclusief verzending.
  • Verkoop sluit af 48 uur na het laatste bod vanaf dat de minimumprijs bereikt is of wanneer ik tevreden ben met een eventueel bod.
  • Commentaar over de prijs kan als ie gefundeerd is en enkel als je het kan bewijzen met link (enkel vergelijken met Belgische prijzen aub)

staat ook te koop op :
http://forum.overclocking.be/showthread.php?t=24118
http://www.tones.be/forum/viewtopic.php?p=385903#385903
https://www.beyondgaming.be/forums
http://www.lotverkopen.be/viewtopic.php?p=28314#28314

MototheT

Legacy Member
Bestaat de mogelijkheid om hier een usb-muis/keyboard aan te hangen?

Demonneken

Legacy Member
Heel schoon materiaal, zeer geintresseerd, maar zou je het voor minder ook wegdoen?

Coolrunner

Legacy Member
vooruit dan ... 100€ excl ... lager ga ik niet ... dan sluit ik dit af ...

white_steam

Legacy Member
is deze nog beschikbaar zoja pmail me gerust, kzal et es bekijke "met mn collega"

Desolation Angel

Legacy Member
Coolrunner zei:
als ge van die convertor stukskes ertussen steekt wel

ge zou uw materiaal beter eerst testen, want NEEN die ondersteunen dat NIET

Coolrunner

Legacy Member
Desolation Angel zei:
ge zou uw materiaal beter eerst testen, want NEEN die ondersteunen dat NIET

ah ja en waarom bolt mijne MX700 dan wel daarop met zo een convertor ertussen ?

beter informeren de volgende keer aub

Desolation Angel

Legacy Member
Coolrunner zei:
ah ja en waarom bolt mijne MX700 dan wel daarop met zo een convertor ertussen ?

beter informeren de volgende keer aub

gij doet alsof elke muis daar zonder problemen op werkt
die switches hebben daar geen officiele support voor, ik heb exact dezelfde en mijn MX300 werkt bv wel, maar een gewone wheel mouse optical of een MS optical werken dan weer ni

Kwertie

Legacy Member
zoals zo vaak ligt de waarheid in het midden...
het is niét zo dat het altijd werkt, maar het is zeker ook niet zo dat het "NIET" werkt...
tis hier een verkoopsthread, geen discussiethread, de koper die in dit geval zit zal zich wel eerst goe informeren... en 't is zeker ni da de verkoper een te hoge prijs vraagt,
dus wees gewaarschuwd voor de volgende off-topic

- hm -
closed on req van threadstarter
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan