ShPonGle
Legacy Member
te koop aangeboden:
Logitech Cordless Elite Keyboard
bluetooth-based, enkel keyboard zelf, met polssteun.
http://www.pc-reparatie.info/pr_img/254.jpg
minimum: 12 euro
meeneem: 20 euro
HP Ipaq 5550
OS is Windows Mobile 2003
Pocket PC in zeer goeie staat.
met onboard wifi
gsm noch gpsfunctie aanwezig, tom tom navigator kan er natuurlijk altijd wel opgezet worden.
werkt nog perfect, batterij ook zeer goed (ik spreek dan over 'uren')
mag weg wegens overbodig.
Met adapter, stylus, autolader, cradle en de nodige verloopstukjes.
minimum: 85 euro
meeneem: 100 euro
http://home.tele2allin.be/vt6200738/fotos/ipaq1.jpg
http://home.tele2allin.be/vt6200738/fotos/ipaq2.jpg
http://home.tele2allin.be/vt6200738/fotos/ipaq3.jpg
http://home.tele2allin.be/vt6200738/fotos/ipaq4.jpg
http://home.tele2allin.be/vt6200738/fotos/ipaq5.jpg
http://home.tele2allin.be/vt6200738/fotos/ipaq6.jpg
http://home.tele2allin.be/vt6200738/fotos/ipaq7.jpg
Sandisk 256mb+wifi SD kaart
kocht ik aan voor Ipaq omdat ze nog iets beter is dan de onboard. Is niet meer beschikbaar op de markt, gaat daarom nog voor grof geld weg op ebay (70 euro is geen uitzondering, spreek uit ervaring )
minimum: 35 euro
meeneem: 50 euro
prijzen zijn exclusief. bieden ook, en dit op meerdere zaken doen gaat altijd voor.verzenden via kiala of post noch afhalen no prob. Ik verkoop op andere plaatsen ook, ook via kennissenkring, mr houd hier op de hoogte van eventuele boden.
Logitech Cordless Elite Keyboard
bluetooth-based, enkel keyboard zelf, met polssteun.
http://www.pc-reparatie.info/pr_img/254.jpg
minimum: 12 euro
meeneem: 20 euro
HP Ipaq 5550
OS is Windows Mobile 2003
Pocket PC in zeer goeie staat.
met onboard wifi
gsm noch gpsfunctie aanwezig, tom tom navigator kan er natuurlijk altijd wel opgezet worden.
werkt nog perfect, batterij ook zeer goed (ik spreek dan over 'uren')
mag weg wegens overbodig.
Met adapter, stylus, autolader, cradle en de nodige verloopstukjes.
minimum: 85 euro
meeneem: 100 euro
http://home.tele2allin.be/vt6200738/fotos/ipaq1.jpg
http://home.tele2allin.be/vt6200738/fotos/ipaq2.jpg
http://home.tele2allin.be/vt6200738/fotos/ipaq3.jpg
http://home.tele2allin.be/vt6200738/fotos/ipaq4.jpg
http://home.tele2allin.be/vt6200738/fotos/ipaq5.jpg
http://home.tele2allin.be/vt6200738/fotos/ipaq6.jpg
http://home.tele2allin.be/vt6200738/fotos/ipaq7.jpg
Sandisk 256mb+wifi SD kaart
kocht ik aan voor Ipaq omdat ze nog iets beter is dan de onboard. Is niet meer beschikbaar op de markt, gaat daarom nog voor grof geld weg op ebay (70 euro is geen uitzondering, spreek uit ervaring )
minimum: 35 euro
meeneem: 50 euro
prijzen zijn exclusief. bieden ook, en dit op meerdere zaken doen gaat altijd voor.verzenden via kiala of post noch afhalen no prob. Ik verkoop op andere plaatsen ook, ook via kennissenkring, mr houd hier op de hoogte van eventuele boden.