Archief - Budget PC'ke met DVDRW

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

XTRATEC

Legacy Member
Hallo, ik verkoop een budget pcke:

1) Standaard witte case + front usb + PSU 350W (nieuw)
2) Asus Nforce 1 moederbordje met ob VGA
3) Amd Duron 1600MHz
4) Sharkoon cpu cooler
5) 512Mb DDR PC3200 Memorycorp (10jr garantie)
6) 80Gb Hitachi 7200rpm PATA (nieuw)
7) NEC DVD Writer ND-4550 wit (nieuw)
8) Floppy drive sony (nieuw)

Minimprijs alles samen: €200

Ik verkoop liever niet in onderdelen, mocht je toch willen bieden op onderdelen gaan 2+3 als bundle buiten.

Waar nieuw bijstaat betekend dat er een factuur is van amper een week oud, de onderdelen zitten wel samen in een pctje, dus verpakking is geopend.

Af te halen in Wetteren, post kan op kosten en risico van de koper.

Ik behoud me het recht de verkoop te annuleren om eender welke reden.

XTRATEC

Legacy Member
voor €200 is em van u...
verder nog geen interessante boden gekregen op losse onderdelen

Wover

Legacy Member
2) Asus Nforce 1 moederbordje met ob VGA
3) Amd Duron 1600MHz
4) Sharkoon cpu cooler
5) 512Mb DDR PC3200 Memorycorp (10jr garantie)
6) 80Gb Hitachi 7200rpm PATA (nieuw)

€100 en ik kom er dezenamiddag nog om :p

edit: kan je misschien het exacte mobo type geven?

mythe

Legacy Member
XTRATEC zei:
Hallo, ik verkoop een budget pcke:

1) Standaard witte case + front usb + PSU 350W (nieuw)
2) Asus Nforce 1 moederbordje met ob VGA
3) Amd Duron 1600MHz
4) Sharkoon cpu cooler
5) 512Mb DDR PC3200 Memorycorp (10jr garantie)
6) 80Gb Hitachi 7200rpm PATA (nieuw)
7) NEC DVD Writer ND-4550 wit (nieuw)
8) Floppy drive sony (nieuw)

Minimprijs alles samen: €200

Ik verkoop liever niet in onderdelen, mocht je toch willen bieden op onderdelen gaan 2+3 als bundle buiten.

Waar nieuw bijstaat betekend dat er een factuur is van amper een week oud, de onderdelen zitten wel samen in een pctje, dus verpakking is geopend.

Af te halen in Wetteren, post kan op kosten en risico van de koper.

Ik behoud me het recht de verkoop te annuleren om eender welke reden.
snapM zei:
140voor het gehele systeem
Zucht! Waarom staat er een minimumprijs vermeld voor het gehele systeem?
Waarom ga je er dan nog onder met 60 euro?

Sorry voor mij te bemoeien met de topic. Maar vind da gewoon zielig. Dus ga er maar op in.
En dan zijn ze soms verwonderd dat er niet wordt gereageerd op hun bod.

Wover

Legacy Member
Mijn bod vind ik persoonlijk nog "rechtvaardig", want die dvd rw is €40 waard, en case + voeding toch ook een €40 en dan nog ne floppy van €5

Wover

Legacy Member
te laat, nu ben ik thuis, bod blijft, maar ik kan het dan ten vroegste morgen komen halen, en ben ni zeker of het dan wel gaat. Ik heb les van half 9 tot 10, dan geen les tot 14u15u, dus als de treinen wa meewerken kan ik wel rap op en af naar wetteren, maja, kzal nog zien e, eerst willek meer info en foto's ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan