(-Pr3D@t[0r]-)
Legacy Member
een club3d 6600 met 256mb ram te koop gloednieuw nooit gebruikt
reden van verkoop: kheb hem gewonnen op nen lan en kheb geen pci-e
http://www.elitebastards.com/page.php?pageid=13103
je kygt er de game die by de beeldkaart zat erby (colin mc rae rally)
reden van verkoop: kheb hem gewonnen op nen lan en kheb geen pci-e
http://www.elitebastards.com/page.php?pageid=13103
je kygt er de game die by de beeldkaart zat erby (colin mc rae rally)