Archief - Commodore 64 pakket

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

T0mMe

Legacy Member
Wegens gebrek aan plaats en interesse doe ik mijn Commodore 64's weg. Deze heb ik zelf tweedehands gekocht jaren geleden en alle onderdelen zijn in de staat zoals ik ze toen gekocht heb. Voor zover ik weet werken de onderdelen correct, maar ze hebben jaren lang in een doos gezeten. Het pakket omvat het volgende:

- 2x Commodore 64
- 1x Dot matrix printer MPS 803 + enkele nieuwe linten
- 1x Floppy drive 1541
- 1x Monochrome monitor Philips Computer Monitor 80
- 1x Tapedrive C2N (klep ontbreekt maar werkt correct)
- 1x Muis
- 2x Joystick
- 1x Doos vol datacassettes
- 1x Doos vol floppy's (stuk of 70?) met programma's/spelletjes
- 2x Cartridge
- 2x Stroomadapter
- Een hoop kabels
- Enkele handleidingen en andere documenten

Afhaling lijkt mij het beste, daar ik over geen auto bezit en het pakket vrij zwaar is. Bieden mag, eventueel ruilen ook. Voorstellen welkom. Als je interesse hebt, wees snel want het kan goed zijn dat de hele hoop binnekort naar het containerpark gaat. :)

Minimumprijs: €30 exclusief
Meeneemprijs: €35 exclusief

FOTO

Staat ook te koop op 2dehands.be.

=Ermac=

Legacy Member
Damn.
Er is echt geen mogelijkheid om tot Hasselt te geraken?
Ik vind het spijtig als het naar containerpark moet.:(

Gamer

Legacy Member
oh, de goeie oude tijd :)
Heb er hier ook nog zo ééntje staan, maar die gaat niet weg.

T0mMe

Legacy Member
MXJ950R zei:
Damn.
Er is echt geen mogelijkheid om tot Hasselt te geraken?
Ik vind het spijtig als het naar containerpark moet.:(

Nu hebt ge mij schuldgevoelens gegeven. :) Ik vrees dat Hasselt moeilijk is, en verzending zal +/- €10-20 kosten (ik weet niet precies hoeveel de doos weegt).

Gamer zei:
oh, de goeie oude tijd :)
Heb er hier ook nog zo ééntje staan, maar die gaat niet weg.
Heeft hij nog niet naar een broertje en zusje gevraagd? :p

=Ermac=

Legacy Member
T0mMe zei:
Nu hebt ge mij schuldgevoelens gegeven. :) Ik vrees dat Hasselt moeilijk is, en verzending zal +/- €10-20 kosten (ik weet niet precies hoeveel de doos weegt).

Ik ga morgen mijn vader bellen voor te zien als hij tijd heeft.
Moest er niemand mij voor zijn of mijn vader heeft geen tijd is verzending de enige optie.(als dat goed is voor u)
Zoiets laat ik dus niet naar containerpark gaan.:p
Ik kan morgen meer laten weten.

TIIMM

Legacy Member
Jammer dat het zo ver is :(

Indien je appart verkoopt : Hoeveel voor die Floppy 1541 ?

Heb hier ook een commodore, met 2dozen vol floppy's, maar jammergenoeg geen floppydrive :(

T0mMe

Legacy Member
MXJ950R zei:
Ik ga morgen mijn vader bellen voor te zien als hij tijd heeft.
Moest er niemand mij voor zijn of mijn vader heeft geen tijd is verzending de enige optie.(als dat goed is voor u)
Zoiets laat ik dus niet naar containerpark gaan.:p
Ik kan morgen meer laten weten.

Als ik iemand zijn collectie ermee kan verrijken, zoveel te beter natuurlijk. Tot het postkantoor kan ik het eventueel nog wel brengen denk ik. Laat maar iets horen als je meer nieuws hebt.

Timmeke154 zei:
Indien je appart verkoopt : Hoeveel voor die Floppy 1541 ?

Als ik die drive apart verkoop, dan blijf ik natuurlijk ook met mijn floppy's zitten. Hoeveel had je willen geven? Eventueel inclusief mijn floppy's?

Firedwarf

Legacy Member
hoeveel vraag je voor de setup behalve de dubbelen? 2 toetsenborden ben ik niks mee en dergelijke
want dan wil ik gerust wel op en af rijden en kan ik zelfs deel meebrengen vor MXJ want hasselt kortessem ist einde van de wereld niet

BOHICAAA

Legacy Member
Firedwarf zei:
hoeveel vraag je voor de setup behalve de dubbelen? 2 toetsenborden ben ik niks mee en dergelijke

Uhhh weinig ervaring mé C64? Die toetsenborden zijn de C-64's!!!

Ik ga eens bij een collega vragen uit Antwerpen van waar em precies is. Kan je iets meer details geven van waar je bent?

Dus bod van 35€ exclusief (indien men collega kan afhalen).
Indien je van de juiste kant van Antwerpen bent kan ik misschien er zelf omkomen.

=Ermac=

Legacy Member
Mijn vader heeft geen tijd.

@ Firedwarf : Dat is heel vriendelijk van u.:)

Ik was aan het wachten op antwoord van Timmeke154.
Hij laat het precies afweten.

Volgens mij gaat het naar BOHICAAA.:(

BOHICAAA

Legacy Member
Ik laat maandag voormiddag weten of het zou lukken voor men collega (anders komt men bod te vervallen en kunnen de andere "antiekverzamelaars" er mee gaan lopen).

T0mMe

Legacy Member
Firedwarf zei:
hoeveel vraag je voor de setup behalve de dubbelen? 2 toetsenborden ben ik niks mee en dergelijke
want dan wil ik gerust wel op en af rijden en kan ik zelfs deel meebrengen vor MXJ want hasselt kortessem ist einde van de wereld niet
Is nogal moeilijk te zeggen.. Ik zal er op terugkomen indien BOHICAAA afhaakt.

BOHICAAA zei:
Uhhh weinig ervaring mé C64? Die toetsenborden zijn de C-64's!!!

Ik ga eens bij een collega vragen uit Antwerpen van waar em precies is. Kan je iets meer details geven van waar je bent?
Ik woon in Deurne, bij Antwerpen stad.

Dus bod van 35€ exclusief (indien men collega kan afhalen).
Indien je van de juiste kant van Antwerpen bent kan ik misschien er zelf omkomen.
Is genoteerd.

BOHICAAA zei:
Ik laat maandag voormiddag weten of het zou lukken voor men collega (anders komt men bod te vervallen en kunnen de andere "antiekverzamelaars" er mee gaan lopen).
In orde.

Als ik geweten had dat er interesse ging zijn had ik €50 gevraagd. :crazy: Ach ja, als BOHICAAA afhaakt mogen de anderen nog altijd wat meer bieden dan de meeneemprijs. ;) :D

BOHICAAA

Legacy Member
Men collega kan er niet omgaan dus komt mijn bod (met spijt in het hart) te vervallen.

T0mMe

Legacy Member
BOHICAAA zei:
Men collega kan er niet omgaan dus komt mijn bod (met spijt in het hart) te vervallen.
Geen probleem.

Firedwarf zei:
hoeveel vraag je voor de setup behalve de dubbelen? 2 toetsenborden ben ik niks mee en dergelijke
want dan wil ik gerust wel op en af rijden en kan ik zelfs deel meebrengen vor MXJ want hasselt kortessem ist einde van de wereld niet
Laat ons zeggen €30 meeneemprijs exclusief voor het pakket, zonder de 2e C64. Lager ga ik niet graag en lijkt mij nog altijd redelijk gezien het aantal onderdelen.

Bieden voor aparte stukken mag altijd, maar ik krijg wel graag alles buiten aangezien ik dringend plaats nodig heb.

T0mMe

Legacy Member
Bump 2. Containerpark, here we come..

edit: Bod €20 op 2dehands.be.

T0mMe

Legacy Member
Ge kunt nog altijd bieden. :) Hoogste bod is €20 exclusief op 2dehands.be momenteel. Laat ons zeggen dat ik morgen om 21u afsluit.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan