Archief - computer onderdelen en toebehoren

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

duploxxx

Legacy Member
Hieronder een lijstje van dingen die in de weg liggen,
prijzen zijn richtprijzen afspreken kan ruime regio antwerpen.
bieden excl verz of afhaling. ook op tones en loveno.

60mm fan

AVC F6015B12LY 12mm 3eur
coolermaster silent 35mm 5eur
coolermaster silent 35mm 5eur

80mm fans

papst N/2GMLE 8eur
papst N/2GMLE 8eur
sunon KDE1208PTV2 3eur
NMB 3110KL-04W-B19 1eur
Enermax blauw regelbaar 3eur
aerocool blauw ledfan 3eur

fan 120mm

evercool EC12025M12S 3eur

ide kabels
zwart sleeved 90cm 5eur
zwart sleeved 90cm 5eur
zwart sleeved 90cm 5eur
zwart sleeved 90cm 5eur
zwart sleeved 60cm 3eur
blauw sleeved 60cm 3eur
doorzichtig sleeved 60cm 3eur
doorzichtig sleeved 60cm 3eur

Soundblaster 128 pci 3eur
PCI to USB 2.0 4extern/2intern 6eur

WD 160Gb ATA 55eur
Mac Mini HD extension FW 250gb 1j oud 110eur
Maxtor 90871u2 8,4gb geen bootdisk 5eur

zip250 intern 10eur

Windows ME NL 5eur
Windows 98OSR2 NL 5eur
Windows XP Pro NL upgrade 30eur

OCZ Modstream 450W 1j oud 55eur
Home made real 350W voeding 24pins! 30eur
(jaja ge leest het goed.... met sata aansluitingen, 80mm fan en air intake onderaan. heeft genoeg power en stabiele lijnen voor een oc'ed venice 300x9 1/1 2,5-4-3-7 + een x850xt en 3hd)

ccfl groen + inverter 2x (30+20cm 2 types) 10eur


Cambridge Soundworks FPS1000 WIT 20eur
http://www.epinions.com/cmhd-Speakers-All-Creative_Labs_PCWorks_FourPointSurround_FPS1000

Mobile dvd player, geen bekend merk nieuw in doos, nooit toe gekomen om deze in auto in te bouwen leest dvd / dvdR / video-cd / mp3
voorbeeld maar ander merk http://www.bizrate.com/marketplace/search/search__cat_id--11880000,prod_id--11629257.html

50eur


Gigavideo 50 (enkel ooit eens uit de doos geweest)
http://support.packardbell.com/nl/m...temParent=platform_marmitekwirelessvideo#show

10eur

PSION SIENNA 1mb + disk pack
http://www.kefk.net/PDA/Handheld/Psion/Siena/index.asp

5eur

deleenheir

Legacy Member
hebtge toevallig fotokes van die 60mm fans?
Wa is daar de leeftijd van?

Die IDE kabels zijn die rounded?

duploxxx

Legacy Member
@ fartman genoteerd, nog een dag of 2 open
@deleenheir welke fans bedoel je? de coolermaster hebben misschien 1uur gedraaid, de kabels zijn inderdaad rounded
@psymon dvd mobiel is zonder scherm

duploxxx

deleenheir

Legacy Member
wa denkte van 30€ voor:

4* 90cm IDE
4* 60cm IDE
1* 60mm coolermaster
1* 120mm

afgesproken in A'pen centrum of de nabije periferie

Hekje

Legacy Member
Ik had al een bod gedaan voor 4*90cm IDE kabels op Tones.
Maar ik kom meer op TNG dus zal ik mijn bod hier zetten in plaats van op Tones
20€Inc voor: 4* 90cm IDE kabels

deleenheir

Legacy Member
Hekje zei:
Ik had al een bod gedaan voor 4*90cm IDE kabels op Tones.
Maar ik kom meer op TNG dus zal ik mijn bod hier zetten in plaats van op Tones
20€Inc voor: 4* 90cm IDE kabels

duploxxx is dit voor u een hoger bod???

Hekje

Legacy Member
Redelijk lastig om van het ene forum naar het andere te gaan, zal nu enkel hier blijven. Ik ben nog steeds geinteresseerd, PM mij uw gegevens maar, ik heb ze zo snel mogelijk nodig ...

Massman

Legacy Member
hoeveel ampères zitten op de 12v lijn van uw 'home-made' voeding ?

deleenheir

Legacy Member
30€ excl. (afgesproken in antwerpen) voor

4* 90cm IDE
4* 60cm IDE
1* 120mm
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan