Zelete
Legacy Member
Ik verkoop mijn D-Link router na een aantal jaren trouwe dienst. Ik verkoop hem omdat ik mijzelf een draadloze router heb aangeschaft van US Robotics. Alles zit nog in de originele doos:
- Router zelf
- Quick installation guide
- CD-ROM met handleiding
- Netwerkkabel
- Voeding*
* De originele voeding is stukgegaan. Ik heb hier zelf een voeding gemaakt van een oude Commodore Amiga. Alle waarden zijn dezelfde als die van de originele voeding. Deze wordt zelfs minder warm als de originele.
Voor specificaties en dergelijke:
http://www.dlink.com/products/?pid=62
Foto's:
http://users.telenet.be/zelete/jpg/router/voorkant.jpg
http://users.telenet.be/zelete/jpg/router/achterkant.jpg
http://users.telenet.be/zelete/jpg/router/doos.jpg
Ik had er nog graag € 25,00 voor gehad (inclusief verzending). Het verzenden kost mij € 4,00.
Bieden maar
EDIT: Alles ziet er nog perfect uit trouwens, geen gebruikssporen of krasjes te bespeuren. De doos is ook nog piekfijn in orde. Alleen spijtig van die voeding natuurlijk
- Router zelf
- Quick installation guide
- CD-ROM met handleiding
- Netwerkkabel
- Voeding*
* De originele voeding is stukgegaan. Ik heb hier zelf een voeding gemaakt van een oude Commodore Amiga. Alle waarden zijn dezelfde als die van de originele voeding. Deze wordt zelfs minder warm als de originele.
Voor specificaties en dergelijke:
http://www.dlink.com/products/?pid=62
Foto's:
http://users.telenet.be/zelete/jpg/router/voorkant.jpg
http://users.telenet.be/zelete/jpg/router/achterkant.jpg
http://users.telenet.be/zelete/jpg/router/doos.jpg
Ik had er nog graag € 25,00 voor gehad (inclusief verzending). Het verzenden kost mij € 4,00.
Bieden maar

EDIT: Alles ziet er nog perfect uit trouwens, geen gebruikssporen of krasjes te bespeuren. De doos is ook nog piekfijn in orde. Alleen spijtig van die voeding natuurlijk
