Archief - dell 9400

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

pcfre@k

Legacy Member
in nieuw staat laptop dell inspirion 9400
geen enkel krasje en in perfecte staat
intel centrino duo 2ghz (T2500)
1gb ddr2
100 gb hd
dvdrw
dvi + vga
wlan
bluetooth
cardreader
x1400 ati
17" breedbeeld res 1440/900
qwerty keyboard
in nieuwe dell draagtas

bieden vanaf 600 euro... meeneemprijs zien we wel...

-Draco-

Legacy Member
625 Indien ik hem dit weekend kan afhalen...
Factuur aanwezig en garantie tot?
Welke os?

pcfre@k

Legacy Member
bod genoteerd...
ik wacht nog biedingen af...
meeneemprijs : 800 euro!!!!
factuur niet meer (overname van kennis)
garantie via dell online
os windows xp pro sp2


edit: net in vriendekring 22.30u bod gehad van 700 euro

-Draco-

Legacy Member
Kan dien vriend dat niet komen posten hier? :unsure:

710 afgehaald dan.
Hoe lang is de garantie nog?
Is er een recovery cd bij?

Wat is de FSB van dien CPU? (voor eventueel een C2D te steken ipv CD)

pcfre@k

Legacy Member
die vriend heeft geen telenet account srr
die fsb heb ik geen idee, mss op site van dell?
garantie zou ik eens moeten nazien, ook geen idee... heb hem net vandaag van iemand over genomen zodus..
710 genoteerd... ik sluit zondag af...
alle drivers staan op een backup cdke...

pcfre@k

Legacy Member
omhoog.. niemandnog een beter bod voor deze prachtige laptop

edit: zal voor 80 % morgen verkocht zijn aan 750 euro!

-Draco-

Legacy Member
afsluiten mag je pas doen zondagavond!
Dat heb je beloofd!
+ Er is geen concreet bod, 80% noem ik niet concreet.
Wie weet kan ik nog hoger dan 750€, en btw deze 750€ noem ik echt niet bevestigd...
Mij best nog wel de kans geven tot zondag eh...

pcfre@k

Legacy Member
dan kan je best nu wel een bod doen maar in pm zei je dat 710 jou max was dus..
een aangezien 800 de meeneemprijs is...

pcfre@k

Legacy Member
is verkocht aan een vriend van mij omdat de prijs mij aanstond en ik beslis dan ok verkocht

RSSD

Legacy Member
pcfre@k zei:
is verkocht aan een vriend van mij omdat de prijs mij aanstond en ik beslis dan ok verkocht

We handelen hier nog altijd volgens de regels van het forum.

- Geen meeneemprijs van bij het begin
- Geen afsluitdatum van bij het begin
- Had je nu verkocht aan een vooropgesteldde meeneemprijs dan was je in orde...

tarske

Legacy Member
pcfre@k zei:
is verkocht aan een vriend van mij omdat de prijs mij aanstond en ik beslis dan ok verkocht

Ik heb gezien dat jullie elkaar een negatieve itrader gegeven hebben dus ik ga hier en aan beide partijen met idem tekst in pm anwoorden

Wat jullie onderling allemaal bespreken in,msn,... kunnen wij niet zien dus ik handel op de feiten die ik hier zie:

@pcfre@k:
Eerst geef je geen meeneemprijs en nadien stel je die in op 800 €
Vermits ik geen bod van de meeneemprijs zijnde 800€ zie moet ik Draco hier gelijk geven,je ging zondag afsluiten maar je sluit nu ineens af met een bod van een vriend,hierdoor heeft Draco geen kans gehad tot opbieden dus is dat een terechte negatieve itrader.
En als jij zegt dat jij beslist wanneer je verkoopt aan een vriend kan ik u niet tegenhouden maar hier volgt men de regels en als die regels u niet aanstaan is dat jammer,dan verkoop je elders maar niet hier !
Tevens geef jij nadat dit gebeurd is uit wraak ook Draco een negatieve itrader,wel dit is misbruik van het itradersysteem en dit wordt bestraft met een infraction.

@Draco:
Uw gekregen negatieve itrader zal verwijderd worden gezien u geen fout treft.

Mvg De Crew
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan