Archief - Dell Gamelaptop of 12" laptop ruilen tegen macbook

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Freeeke

Legacy Member
ik heb 2 laptops en wens 1 ervan te ruilen tegen een macbook, al dan niet een pro. De macbook(pro) moet soortgelijke specs hebben. In goede staat en een intel-cpu indien de ruil met de inspiron 1720 is.

Laptop 1:
Dell Inspiron 1720 (2ghz-2gb-160gb-8600m gs)

specs :
INSPIRON 1720 CORE 2 DUO T7300 2.00GHZ, 8
17.0" ULTRASHARP? WIDESCREEN WUXGA (1920
2048MB 667MHZ DDR2 SDRAM (2X1024)
160GB (5, 400 RPM) SATA HARD DRIVE
FIXED INTERNAL 8X DVD+/-RW DRIVE INCLUDI
PRIMARY 9-CELL 85WHR LI-ION BATTERY
NVIDIA? GEFORCE? GO 8600M GT WITH 256MB
DELL™ WIRELESS 1390 802.11B/G MINI-
EUROPEAN - DELL TRUEMOBILE 355 INTERNAL(bluetooth)
ENGLISH - VISTA HOME PREMIUM
BASE WARRANTY - 1 YEAR COLLECT & RETURN
webcam 2mpix

+ 2ndskin zakje ( voor in rugzak te steken)
aluminium koffer.

Laptop 2
Dell d400
1,4ghz centrino
60gb
512ram
12"
zeer licht en klein
wifi
externe dvdspeler( niet zeker of het ook cdrw is)
garantie tot einde dit jaar.


je kan me adden op msn op [email protected] voor meer info
of mailen op [email protected]
beide bevinden zich in antwerpen/berchem

Freeeke

Legacy Member
1500 met 2nsskin + koffer + 2.1 setje van logitech ( 1 box deed moeilijk vroeger )

SenZ

Legacy Member
Meeneemprijs voor die tweede? En enkele foto's aub? Ik zoek namelijk laptopje voor Office/MSN/IE en FF/Films :)

Anjooh

Legacy Member
Hoi,

Ik doe een bod van 1200 euro op de eerste zonder al de accessoires.

Grtz

Freeeke

Legacy Member
ik zou de 2e vooral willen ruilen tegen macbook(al dan niet g4)
kheb wel al een onofficieleel bod van 350 op msn, heb nog niet beslist of ik erop inga. maar de persoon die 450 bied , mag hem direct hebben van mij part.

fotos komen dit weekend, beide toestellen zijn in goede staat
1200 is te weinig, 25% kwijt op 2maand is mij te veel, 1500 met die 3 dingen is het minimum

SenZ

Legacy Member
Is die tweede laptop nog beschikbaar? En wat is uw prijs: €400?

VinX

Legacy Member
Hebt ge een paar foto's van diene tweede, ziet er intressant uit. Leeftijd van dat laptopje? Batterijduur?

Anjooh

Legacy Member
Gezien de nieuwprijzen wil ik alsnog een bod uitbrengen van 930 euro voor laptop 1

BlisteringByte

Legacy Member
wa geeft ge voor een macbook (wit) met 2ghz processor, 2ghz ram, 160gig hdd.. ?

Freeeke

Legacy Member
ik kom op 1400 nieuw, incl korting van 150 die momenteel loopt , en binnekort dus nimeer.
2nd skin en koffer zijn eveneens niet gratis geweest
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan