Archief - Dell Latitude D600 - studenten centrino laptop

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Bl4ckH4T

Legacy Member
Bij deze verkoop ik een Dell Latitude D600 laptop met volgende specs:

Pentium-M 1.3Ghz 1MB cache
512MB ddr sdram
Ati Radeon 9000 Mobility 32MB vram
10/100 Mbit lan
Intel Pro/Wireless 2200 54mbit
irda (infrarood)
14" TFT
20gb HD
floppy drive
CD-ROM drive
DVD-Rom drive (appart bijgekocht, nieuwprijs: ~€130)
stroomadapter
zeer goede linux support!

Af te halen in Kapelle-op-den-Bos. Afspreken in het station van Antwerpen C, Mechelen of Leuven mogelijk.

Minimumprijs: €550.
Meeneemprijs: €650.

Staat ook te koop op Lotverkopen en Telenet Games.

Bl4ckH4T

Legacy Member
Het keyboard is uiteraard Azerty :)
Garantie is er vrees ik niet meer op.
De batterijduur: idle 3.5 tot 4u, load hangt een beetje van de toepassing af.
Een dvd draaien bijvoorbeeld verbruikt niet zo veel, dus blijft er nog meer dan de helft van de capaciteit over.

Bl4ckH4T

Legacy Member
Dat is dus een Pentium en geen Celeron, zoals in de naam aangegeven wordt. De Pentium M wordt soms ook ten onrechte "centrino" genoemd. Centrino is het geheel van de Pentium M cpu + de chipset + de wifi kaart.

Edit: het voordeel van de Pentium M t.o.v. Celeron M is dat de Pentium M (enhanced) speedstep ondersteunt en dat de batterij dus langer meegaat.

Bl4ckH4T

Legacy Member
Pics komen asap online. Een windows licentie zit er niet bij.

piotke

Legacy Member
als batterij effectief 3.5 uur minstens meegaat tijdens word en excel gebruik bv, dan een bodje van 470, afgesproken in mechelen.

Bl4ckH4T

Legacy Member
De batterij gaat tijdens het proggen ~3.5u mee.
Je bod zit echter wel onder de minimumprijs, maar ik ben in een toegeeflijke bui vandaag.
Als je €500 biedt, is hij dit weekend de jouwe (nog steeds onder de minimumprijs).

piotke

Legacy Member
Bl4ckH4T zei:
De batterij gaat tijdens het proggen ~3.5u mee.
Je bod zit echter wel onder de minimumprijs, maar ik ben in een toegeeflijke bui vandaag.
Als je €500 biedt, is hij dit weekend de jouwe (nog steeds onder de minimumprijs).


500 vind ik aan de hoge kant. 470 ook al eigenlijk. Ik kijk de kat nog even uit de boom en zoek nog even verder dan.

AcIdR3IgN

Legacy Member
en welke besturingssysteem zit hier dan op?
OpenBSD ofzo? ;)

Edit: na het kijkent naar de fotos.. is mn vraag beantwoord.

Bl4ckH4T

Legacy Member
Ik heb alleen maar de opdracht gekregen om hem te verkopen acidje ;)
Ik heb er dus ook niet zelf mee gespeeld...

Polle

Legacy Member
Ik dacht dat er bij elke Dell toch een licentie zat of heb ik het mis ?

Bl4ckH4T

Legacy Member
Er plakt aan de onderkant wel een windows 2000 licentie, maar ik kan niet garanderen of ze werkt. De installatie cd's zitten er iig niet meer bij.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan