Archief - Dell Poweredge 2400 Server + Basis PC

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Fartman

Legacy Member
Dell Poweredge 2400 Server

CPU: Pentium 3 Coppermine 733Mhz
Mobo: Dell Corporation Model A05
Ram: 768mb
DVD-Rom
Harde schijf: 18Gb Raid (er zitten er zo 4 in, maar ik zie er maar 1, kan instelling zijn, weinig verstand van RAID :p)

Plaats voor 6 schijven, uitneembaar:
http://users.telenet.be/dc_nico/Foto's-0036.jpg

Draait XP op zonder probleem

Beetje info:
http://docs.us.dell.com/support/edocs/systems/sigu/en/ug/techspec.htm

Review:
http://www.pcpro.co.uk/reviews/321/dell-poweredge-2400.html

Foto (sleuteltje heb ik niet meer, foto is van internet, geen krassen op de case):
http://users.telenet.be/dc_nico/dell_poweredge2400.JPG

Beginprijs:50€


Basis PC

Moederbord:
msi ms-6511 ( 2 pci,1 agp, 1 cnr, 2 dimm, audio, video)
chipset: via vt 8365a prosavage km133a
VGA : S3 graphics pro savage 8a26 (16 mb)
audio : via ac'97 audio controller

cpu:
amd anthlon 1200 Mhz

geheugen :
1 x 64 Mb SDRAM infineon SERIENUMMER: 0103EF4DH PC100
1 X 128 Mb SDRAM HYUNDAI SERIENUMMER: BC270297H PC133

Netwerkkaart:
realtek rtl8139 family PCI fast ethernet NIC 10 mbps

harde schijf :

maxtor 30 gig
date : 16 juni 2003
SN : E1BO5GFE

dvd rom :
liteon model : xj-hd165H

voeding :

psp group inc. model no: fsp200-60pna(pf)
output power : 200 W

EVENTUEEL: 350Watt Enermax OF 450Watt voeding indien gewenst


Beginprijs:50€

Fartman

Legacy Member
upppppppppp

bieden staat altijd vrij :)

staan serieus in myne weg :p

Fartman

Legacy Member
voor my goed, maar moet wel afgehaald worden, gewicht is te zwaar om te verzenden. aan u de keus...

creepy01

Legacy Member
akkoord, kunnen we mss regeling treffen dat jij tot op een bepaald punt komt?, ik zou dan natuurlik het meeste kilometers doen, mss gent ofzoiets? je zegt maar iets, mss verder treffen via pm

grtz

verkocht dan voor 50? + wat opleg voor de km die jij doet?

Fartman

Legacy Member
spyt my maar ik ry nog niet per auto

Daarom dat afhalen de enige manier is

creepy01

Legacy Member
ok dan probeer ik dat wel te fixen, maar hebben we een deal? zoja pm voor "verdere afhandeling"

Fartman

Legacy Member
server is normaal gezien voor creepy01

pc is nog te koop

meeneemprijs 45€!!!!

creepy01

Legacy Member
Server verkocht aan mij, mooie hardware, voor een zeer mooie prijs!

nogmaals bedankt!

verkoper zeker betrouwbaar!

Fartman

Legacy Member
thx creepy, goeie koper en vriendelijke gast!!

pc is verkocht in vriendenkring, aangezien er hier toch geen interesse is :)

mag dus dicht :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan