Archief - Dell XPS M1710 gaming notebook

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

LordTD

Legacy Member
Ik verkoop mijn XPS laptop omdat ik niet meer studeer en mijn pc dus niet meer draagbaar moet zijn.

De M1710 is aangekocht op 06/03/2007.

De configuratie:
- Core 2 Duo T7200
- 17" UltraSharp Wide Screen WUXGA
- 2048MB 667MHz DDR2 SDRAM (2x1024)
- 120GB (5400 rpm) SATA HD
- 8X DVD+/-RW
- 80 Watt/Hour, 9 Cell battery
- GeForce Go 7950 GTX met 512MB DDR3
- Intel Pro Wireless 3945 802.11a/b/g Mini-PCI Card (for Core 2 Duo)
- Vista Home Premium Eng
- 2 year Next Business Day On-Site (nog tot 5/03/2009)

Aan de originele configuratie heb ik maar één ding veranderd, en dat is het vervangen van de trage HD omdat die een bottleneck was voor het snelle systeem.
De HD die nu gemonteerd is, is een Seagate Momentus 7200.1 100GB met 7200RPM, deze is aangekocht op 12/02/07 en koste 125 euro.
De originele hd is gemonteerd in een 2.5" Externe Behuizing van Conceptronic ter waarde van 17 euro.

Nog bijgeleverd zijn een passende Hedgren laptoprugzak, een Targus Wireless Stow-N-Go Keypad (twv 26 euro) en een Zalman ZM-NC1000 Ultra Quiet Notebook Cooler (twv 39 euro).

Alles is in perfecte staat zonder ook maar één krasje, het toestel werd elke week gepoetst en vertoont niets van slijtage of gebreken. Alle facturen incl. die van de accessoires zijn bijgeleverd, ook alle verpakkingen zijn er bij en in perfecte staat.

Richtprijs is 1800 euro maar valt uiteraard te bespreken.

Staat ook op Tones en Schrimp Refuge.

pcfre@k

Legacy Member
ik doe een voorwaardelijk bod van 1200 euro als ik mijn dell + acer laptop buiten krijg

LordTD

Legacy Member
bieden mag, maar dat bod is toch een beetje aan de lage kant :)

LordTD

Legacy Member
Minimumprijs is 1650 euro.

De Service Tag kan via pm verkregen worden.

LordTD

Legacy Member
Voorlopig nog geen interesse in een ruil, geld heeft voorrang. :)

twisted

Legacy Member
Ik heb zo goed als dezelfde laptop ;)
Verkoop je die Zalman ZM-NC1000 ook afzonderlijk.
(heb je de doos en bijhorende dinger er nog van)

Ik heb mijn laptop al meer dan een jaar draaien zonder extra cooling,
maar voor op lan party's ofzo is zoiets wel handig.

Anjooh

Legacy Member
Ik weet dat het onder uw minimumprijs ligt, maar meer kan ik echt niet geven :

1250euro snel afgehandeld indien gewenst in Kortrijk

Grtz

Stampertje

Legacy Member
ik heb wel intresse in die orginele hd
120GB (5400 rpm) SATA HD

hoeveel wil je hiervoor?

Zanzibax

Legacy Member
Zoals we besproken hebben wil ik 1500 euro voor alles geven.
Ik zou wel zo snel mogelijk willen weten of het goed is want anders moet ik op zoek naar een gelijkaardig toestel.

Alvast vriendelijk bedankt

LordTD

Legacy Member
Bod van 1550 euro @ Tones.

Bieden loopt nog tot vanavond om 19u.

mythe

Legacy Member
Hoe gemakkelijk het kan zijn voor een MCT student eruit te halen ^^.

Zanzibax

Legacy Member
Ok mijn allerlaatste bod voor het afsluiten van dit forum 1570 euro

LordTD

Legacy Member
Zanzibax zei:
Ok mijn allerlaatste bod voor het afsluiten van dit forum 1570 euro
Bij deze, het hoogste bod.

Bel maar gerust voor de verdere afhandeling, of stuur een mailtje. :)

Thread mag afgesloten worden.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan