Archief - Demo pc met 17"LCD DEMOPRIJS! snelle beslissers!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dx-Solutions

Legacy Member
Demo PC aan demoprijs!

Heeft twee maand dienst gedaan als demo pc, wordt nu verkocht aan demoprijs!

Zie hieronder:

KAST: Case Darkline C6210L-CA Black 400W/12CM/PW

Processor: AMD Sempron 2800+ 1,6Ghz S754 128Kb Box

Geheugen: THL - SIMM DDR 512MB PC-400 SAMSUNG

Harddisk: Harddisk Seagate 80.0 Gb 7200RPM 2MB ATA

Floppy: floppy black

Optical: DVD-RW aopen


MOBO: Asrock k8nf4-sata2 Nforce4 chipset!!

Sound: 7.1 onboard

Lan: onboard

VGA: onboard

Keyboard: multimedia Tybotech

Mouse: Optical benq

Monitor: BenQ 17"LCD FP71G+ BL/S (8ms) LCD

Prijs: 685€

Gratis levering in een straal van 15km

Windows xp home +100€, voor de Linux liefhebbers kan zonder OS!

FOTO

Staat ook op Lotverkopen

Volledige twee jaar garantie!

WillieWafel

Legacy Member
te peizen dat de mensen die veelal commentaar geven totaal geen interesse hebben in het product maar enkel niks beters te doen hebben ....

natuurlijk ga ik nu de reactie krijgen van "jamaar, ik had wel interesse maar ...." of iets in dat genre

hilarisch gewoon

Kwertie

Legacy Member
Lijkt me eerder een winkelverkoop, niet?
Je geeft de "volle 2 jaar garantie"... volgens de regels is dit dus niet toegelaten, ik veronderstel dat je er dus ook een factuur enzo zult bijgeven op de dag van aankoop?
Dit is een forum voor particulieren die hier hun 2dehands spullen willen verkopen...

Dx-Solutions

Legacy Member
Zoals in de titel, het is een demoprijs! Het is nieuw ... ik heb 10% van mijn originele prijs gedaan, dacht dat dit mss interessant kon zijn hier!

Ik weet bij pixmania is dit de gewone prijs, maar bij vele anderen is het veel duurder :s

Ik wist niet dat het niet toegelaten was, dus mag je deze gerust closen!

Kwertie

Legacy Member
Sorry maar de regels zijn hier voor iedereen gelijk...
Er zijn vele mensen die een winkel hebben en hier lid zijn van dit forum, doch mag dit niet als "gratis verkoopmedium" gebruikt worden, gezien je reclamekosten enzo = "0 euro" zijn bij wijze van spreken, is het ook makkelijker een korting te geven
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan