masterboy
Legacy Member
Dr. Bott MoniSwitch DVI XGA
KVM-Switch voor het gebruik van
1 DVI-Monitor en een USB-muis & toetsenbord met max. 2 computers
Info:
http://www.drbott.nl/prod/msdvi.html
Ik heb de doos en aankoopbon nog.
Bieden maar! Kost nu nog méér dan 100 euro in de winkel.
KVM-Switch voor het gebruik van
1 DVI-Monitor en een USB-muis & toetsenbord met max. 2 computers
Info:
http://www.drbott.nl/prod/msdvi.html
Ik heb de doos en aankoopbon nog.
Bieden maar! Kost nu nog méér dan 100 euro in de winkel.