Archief - FX-55 , 2 Gefore 6800GT's , Gigabyte GA-K8NXP-9 nForce4 Ultra

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

wint00000r

Legacy Member
Hallo ,

Ik doe dus een intressepeiling voor de volgende Hardware :

AMD Athlon FX-55 : niets mis mee heb aankoopbewijs nog .

2x Leadtek 6800GT : niets mis mee , heb aankoopbewijzen nooit geen problemen mee gehad

Gigabyte GA-K8NXP-9 Nforce4 Ultra : Niets mis mee , heb ook aankoopbewijs ook nooit geen problemen mee gehad , (CPU word gekoeld door Vapochill dus moederbord is geisolleerd tegen vocht , dit kan helemaal geen kwaad er zit gewoon wat isolerende pasta op de socket van de CPU)

Hardware is altijd met veel zorg behandeld en onderhouden geweest , Screenshots en prijzen volgen van zodra iemand intresse heeft .

MVG

/edit Kwertie: Interessepeilingen mogen hier niet, wat je wel kan vermelden is het volgende:
Er wordt enkel verkocht wanneer de prijzen voldoende zijn voor mij, dit is subjectief.

XTRATEC

Legacy Member
interessepeiling kan hier niet, ik bied je wel €400 voor je FX indien de HS er nog op zit en hij perfect werkt

wint00000r

Legacy Member
Heb al bod van €320 voor beide videokaarten .
En XTRATEC Bod genoteerd , CPU werkt perfect en HS zit er nog op .

piotke

Legacy Member
vanwaar ben je ?

edit, het is niet de SLI versie van, het mobo ?

wint00000r

Legacy Member
Ik ben van Meerhout , als je het niet zou kenne het ligt in de provincie Antwerpen tussen Mol en Geel .
En het is wel de SLI versie hoor :-) .

Troman

Legacy Member
wint00000r zei:
Ik ben van Meerhout , als je het niet zou kenne het ligt in de provincie Antwerpen tussen Mol en Geel .
En het is wel de SLI versie hoor :-) .
en hoeveel fsb haalde je bordje eigenlijk,
Enige screens?

wint00000r

Legacy Member
Je bedoeld hoeveel FSB ik haalde als ik hem OC'te ? het verste dat ik geraakt was op ongeveer 240 FSB met 13.5 Multiplier gaf ongeveer een snelheid van 3200 Mhz - 3300 Mhz , maar kon geen volledige benchmark draaien , Bordje kan nog hoger volgens mij maar ja men ram gaf wat problemen enzo . Het is zeker een prima bordje als je van plan bent te oc'en , zeeeeeer stabiel etc .

MVG

*Edit*

Screens hebk mss nog ergens , indien ik ze niet meer vind zal ik morgen nog een oc'en en screens maken . (Hou me tegenwoordig niet meer bezig met OC'en / benchmarken)

Cranox

Legacy Member
Welke Fx 55 is dat
ADAFX55DAA5BN 1.40V 1MB 90nm of
ADAFX55DEI5AS 1.50V 1MB 130nm
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan