KO
Legacy Member
Hoi 
Hierbij verkoop ik dus mijn 7950GT 512mb
Mag weg wegens upgrade naar de 8-reeks.
Minimum: €100
Meeneem: €125
pics: http://www.web-k.be/graka/IMG_0306.JPG
http://www.web-k.be/graka/IMG_0307.JPG
Opmerking: De kaart wordt geleverd enkel en alleen met de dingen op de foto's.
Ik heb deze zelf 2e hands gekocht, en de DVI-convertor, en de molex-naar-pcie-kabels zaten er toen niet bij.

Hierbij verkoop ik dus mijn 7950GT 512mb

Mag weg wegens upgrade naar de 8-reeks.
Minimum: €100
Meeneem: €125
pics: http://www.web-k.be/graka/IMG_0306.JPG
http://www.web-k.be/graka/IMG_0307.JPG
Opmerking: De kaart wordt geleverd enkel en alleen met de dingen op de foto's.
Ik heb deze zelf 2e hands gekocht, en de DVI-convertor, en de molex-naar-pcie-kabels zaten er toen niet bij.