Ramrod51
Legacy Member
Hoi,
reeds lang lezer hier, maar dit is men eerste post
Ik heb namelijk een 6800Gs in pci-e uitvoering te koop.
Het kaartje is van het merk Gigabyte, heeft 256Mb DDR3 en is nog volledig nieuw (ongeopend en in de doos).
Ik had 2 van deze kaartjes besteld in nederland een tijdje geleden, eentje voor mij en eentje voor een vriend, maar wegens omstandigheden moet die zijn kaartje niet meer hebben, dus probeer ik het te verkopen...
Ik had er graag rond de 190 euro van gekregen (verkoop zonder winst of verlies dan), hier in belgie kosten ze volgens dat ik zie nog rond de 225 euro nieuw opt moment (bronnen: www.padeg.be en www.microcity.be).
Ik kan uiteraard een kopietje van de aankoopfactuur meegeven, er is nog 2 jaar garantie op.
Haalt 5000 in 3dMark05 op men Amd 3500+ met 1 gig ddr (stock speeds).
EDIT: link naar kaartje op website producent
Ik ben van regio Brussel
reeds lang lezer hier, maar dit is men eerste post

Ik heb namelijk een 6800Gs in pci-e uitvoering te koop.
Het kaartje is van het merk Gigabyte, heeft 256Mb DDR3 en is nog volledig nieuw (ongeopend en in de doos).
Ik had 2 van deze kaartjes besteld in nederland een tijdje geleden, eentje voor mij en eentje voor een vriend, maar wegens omstandigheden moet die zijn kaartje niet meer hebben, dus probeer ik het te verkopen...
Ik had er graag rond de 190 euro van gekregen (verkoop zonder winst of verlies dan), hier in belgie kosten ze volgens dat ik zie nog rond de 225 euro nieuw opt moment (bronnen: www.padeg.be en www.microcity.be).
Ik kan uiteraard een kopietje van de aankoopfactuur meegeven, er is nog 2 jaar garantie op.
Haalt 5000 in 3dMark05 op men Amd 3500+ met 1 gig ddr (stock speeds).
EDIT: link naar kaartje op website producent
Ik ben van regio Brussel

