THE_DOG_IS_OUT
Legacy Member
Ik verkoop mijn ram omdat ik nu een nieuwe kit heb gekocht voor windowsvista ( 4gb kit: 2x 2gb ). Deze ram is in nieuwstaat, heb hem paar weekjes in gebruik gehad. Is aangekocht via een vriend die in de groothandel werkt. Dus garantie verloopt via mij. Heb geen factuur.
Werken PERFECT!!!! nooit OC'ed!!!!
Gaat om de volgende ram:
DDR2 Ultra Plus Dual Channel kit
PC2-8500 DDR2-1066+ Dual Channel Kit
- PC2-8500 DDR2 1066MHz, CAS 4-4-4-12
- 1GB x 2 PC8500 CAS 4
Link: http://www.geilusa.com/products/showSpec/id/70
Beginnen bieden aan 125 euro!
Werken PERFECT!!!! nooit OC'ed!!!!
Gaat om de volgende ram:
DDR2 Ultra Plus Dual Channel kit
PC2-8500 DDR2-1066+ Dual Channel Kit
- PC2-8500 DDR2 1066MHz, CAS 4-4-4-12
- 1GB x 2 PC8500 CAS 4
Link: http://www.geilusa.com/products/showSpec/id/70
Beginnen bieden aan 125 euro!