nickskeeuh
Legacy Member
ik heb hier nog veel akasa groene ccfl's liggen met invertor en een schakelaar en nog in de verpakking.
gaan buiten voor 3€/stuk exc. maar ruilen vind ik ook altijd leuk :applause:
diene knop
meer foto's zijn mogelijk op aanvraag,maar het zal wel met en webcam getrokken moeten worden :doh:
gaan buiten voor 3€/stuk exc. maar ruilen vind ik ook altijd leuk :applause:
diene knop
meer foto's zijn mogelijk op aanvraag,maar het zal wel met en webcam getrokken moeten worden :doh:
kan ze goed gebruiken voor een mod projectje :d