murderdoll
Legacy Member
Hey
Ik heb me onlangs Half Life 2 gekocht voor 45euro ofzo,
aangezien ik nog nooit een cs versie deftig heb kunnen spelen en ik de single player ook eens wou uitproberen.
Mijn probleem is nu dat steam hier niet gaat en ik mijn keycode dus ook niet kan activeren.
Nouja, ik kan wel format c doen enal maar dat heb ik er niet voor over aangezien ik toch alleen maar cod 2 meer speel.
Het dvd'tje is nog maar 1 keer in lezer gestoken en key nog niet gebruikt.
Ik zou het graag ruilen met een tof spel
Ik zou graag guild wars ofzo hebben aangezien dat zonder abbo is en ik graag eens een mmo zou willen spelen.
Sniper elite en dergelijke intresseren mij ook wel.
Indien je nog een tof spel hebt liggen dat overeen komt kwa prijsklasse en je het niet meer speelt mag je altijd bod doen.
Ik zou het liefst niet verkopen omdat ik niet echt geld vandoen heb voor de moment.
Grtz, L0rd (die op account van iemand anders zit wegens ban)
Ik heb me onlangs Half Life 2 gekocht voor 45euro ofzo,
aangezien ik nog nooit een cs versie deftig heb kunnen spelen en ik de single player ook eens wou uitproberen.
Mijn probleem is nu dat steam hier niet gaat en ik mijn keycode dus ook niet kan activeren.
Nouja, ik kan wel format c doen enal maar dat heb ik er niet voor over aangezien ik toch alleen maar cod 2 meer speel.
Het dvd'tje is nog maar 1 keer in lezer gestoken en key nog niet gebruikt.
Ik zou het graag ruilen met een tof spel
Ik zou graag guild wars ofzo hebben aangezien dat zonder abbo is en ik graag eens een mmo zou willen spelen.
Sniper elite en dergelijke intresseren mij ook wel.
Indien je nog een tof spel hebt liggen dat overeen komt kwa prijsklasse en je het niet meer speelt mag je altijd bod doen.
Ik zou het liefst niet verkopen omdat ik niet echt geld vandoen heb voor de moment.
Grtz, L0rd (die op account van iemand anders zit wegens ban)