Archief - HDD seagate momentus 2.5" 100GB P-ata 7200tpm

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

breugiek

Legacy Member
Hierbij aangeboden een seagate momentus 2.5" (laptop hdd) 100GB op 7200toeren, en supersnelle en superdegelijke laptop hdd!

Uit ervaring: je laptop wordt een stuk performanter met deze hdd er in!
Spijtig genoeg zit in mijn niewe laptop 2x160GB en is deze niet meer van doen...

Schijfje is ongeveer een 6maand jong, en dus nog ruim in garantie!

linkje : http://www.tones.be/shop_product.php?idx=102023


Minimum : 75,00 euro
meenmeen : 90,00 euro

Ik behoud me het recht om te verkopen, wanneer de boden mij niet aanstaan. Enkel bieden EXCLUSIEF verzending! Verzenden is op risico en kosten van de koper! Uiteraard zal bij verzending de HDD goed verpakt worden!

adri36500

Legacy Member
Kan je de juiste typenummer doorgeven? Deze begint meestal met de letters "ST.....".

robbeke

Legacy Member
aangezien ik via een kennis bij tones zonder btw kan kopen , wil ik een bod uitbrengen onder de minimumprijs .
ik kan u 60€ afgehaald bieden . nieuw kost deze schijf mij 94€
afgehaald kost deze mij 70€ bij u dan .
denk er over na. ik ben eventueel ook bereid een harde schijf met 100 gig aan te bieden die ik nu heb , met een toerental van 5400 , met opleg.

breugiek

Legacy Member
robbeke zei:
aangezien ik via een kennis bij tones zonder btw kan kopen , wil ik een bod uitbrengen onder de minimumprijs .
ik kan u 60€ afgehaald bieden . nieuw kost deze schijf mij 94€
afgehaald kost deze mij 70€ bij u dan .
denk er over na. ik ben eventueel ook bereid een harde schijf met 100 gig aan te bieden die ik nu heb , met een toerental van 5400 , met opleg.

minimum : 75,00 euro
Geen interesse in schijf...

adri36500

Legacy Member
Allez na lang wieken en wegen geef ik 75€, waar en wanneer kan ik hem komen afhalen?

PM me.

Voor de zekerheid, het is toch een IDE aansluiting en geen SATA, want anders gaat de deal niet door ;)

Gamer

Legacy Member
robbeke zei:
aangezien ik via een kennis bij tones zonder btw kan kopen , wil ik een bod uitbrengen onder de minimumprijs .
ik kan u 60€ afgehaald bieden . nieuw kost deze schijf mij 94€
afgehaald kost deze mij 70€ bij u dan .
denk er over na. ik ben eventueel ook bereid een harde schijf met 100 gig aan te bieden die ik nu heb , met een toerental van 5400 , met opleg.
goed dat de belastingsdienst niet weet wie dit is, of hij heeft een zware controle aan zijn been.....

successor

Legacy Member
ik denk dat sommige mensen echt "zonder BTW" kunnen kopen bij tones, dit bij wijze van korting. niet om de belasting te ontduiken.

breugiek

Legacy Member
adri36500 zei:
Allez na lang wieken en wegen geef ik 75€, waar en wanneer kan ik hem komen afhalen?

PM me.

Voor de zekerheid, het is toch een IDE aansluiting en geen SATA, want anders gaat de deal niet door ;)

Is IDE (p-ata) aansluiting... heb je reeds vanmiddag een PM gezonden...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan