NHke2
Legacy Member
Hoi, ik verkoop mijn Hewlett Packard 710C Printer
4j oud
Werkt nog perfect en ziet er nog super uit!
Kleurcartridge is nog goed, zwart is aan vervanging toe.
Word nog aangesloten via een printeraansluiting, maar er bestaan ook al zo een omvormers naar usb dacht ik gezien te hebben..
Adapter, driver,... is er allemaal bij..
Foto :
http://www.tintasbaratas.com/b5c/images/dj710c.jpg
Vraagprijs : 10€ omdat hij in de weg staat!!
4j oud
Werkt nog perfect en ziet er nog super uit!
Kleurcartridge is nog goed, zwart is aan vervanging toe.
Word nog aangesloten via een printeraansluiting, maar er bestaan ook al zo een omvormers naar usb dacht ik gezien te hebben..
Adapter, driver,... is er allemaal bij..
Foto :
http://www.tintasbaratas.com/b5c/images/dj710c.jpg
Vraagprijs : 10€ omdat hij in de weg staat!!