Archief - [Interessepeiling] Sapphire Radeon X800 GTO² Limited Edition

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Bacon123

Legacy Member
Sapphire ATI Radeon X800 GTO² - TV-Out, DVI 256 MB GDDR3

- 5 maanden oud
- mod toegepast --> van 12 naar 16 pipelines
- presteert nu dus bijna zo goed als een X850 XT PE

Nieuwprijs was 219€...

Zou er toch nog graag minstens 175€ voor willen, moest er genoeg interesse zijn.

enZiiime

Legacy Member
tis verkopen of niet verkopen eigelijk :p intressepeilinge zijn hier niet toegelaten (OF de regels moeten weer veranderd zijn :p)

Bacon123

Legacy Member
Hmm, dan ben ik blijkbaar niet meer mee met de regels.
Meende mij te herinneren dat er enkele maanden geleden nog wel interessepeilingen werden gehouden... :confused:

enZiiime

Legacy Member
Bacon123 zei:
Hmm, dan ben ik blijkbaar niet meer mee met de regels.
Meende mij te herinneren dat er enkele maanden geleden nog wel interessepeilingen werden gehouden... :confused:
ge moet mijne post ni vergeet verstaan hoor, zei het alleen maar voor deze mss word geclosed


16 Interessepeilingen zijn niet langer meer toegelaten. Enkel prijsschattingen OF verkopen, maar niet ergens tussenin. Wanneer iemand iets zou bieden & achteraf blijkt dat verkoper toch niet kan verkopen, kunnen hierom evt. discussies ontstaan. Om discussies te vermijden is het altijd goed om een minimumprijs in te stellen .

Bacon123

Legacy Member
Ik versta u zeker niet verkeerd.

Langs de ene kant begrijp ik het waarom ze het niet toelaten, maar langs de andere kant ook niet.

Ik zeg nergens dat ik ze zal verkopen.
Ik wil gewoon weten of er genoeg interesse voor een mogelijke verkoop zou zijn, zodat ik mij een nieuwe kaart kan bestellen of niet

Als de admins vinden dat deze topic niet kan, dan zullen ze hem wel sluiten zeker...
Ik wist alleen niet dat de regels veranderd waren. (Tis ni zo dat ik hier elke dag vertoef... ;) )

Enfin... genoeg :offtopic:
Terug naar mijn kaart voor zo lang het nog mag duren :)

Bacon123

Legacy Member
mja, maar kgaan mijn kaart ni verkopen als ik nog geen andere kaart heb hé ;)

Fir3wulf

Legacy Member
ah daarmee. Ma is mn bod al goe ?

is onder voorbehoud, als ik nog een andere vind in tussentijd, ga ik natuurlijk geen 2 kaarten kopen.

piotke

Legacy Member
Sapphire ATI X800GTO2 Square GDDR3 TVO/DVI-I 256MB
€ 149.95

nieuwprijs bij forcom nu ....

Bacon123

Legacy Member
das dan mijn probleem zeker.

Tis ni omdat er ene winkel in heel België zoveel minder vraagt dan al de andere winkels, dat ik die prijs moet volgen natuurlijk...

fuwwel

Legacy Member
Dat is natuurlijk uw zaak, maar wie in zijn recht hoofd betaalt evenveel of meer voor een gebruikt kaart als die hem ook nieuw kunnen krijgen?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan