Archief - Leadtek 5900XT 128Mb (flashed @ 5950U)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Kwertie

Legacy Member
Ik verkoop deze wegens deftige upgrade van PC (met o.a. PCI-E).
Ik heb er de factuur van, is net 2 jaar geworden dus geen garantie meer.
Driver-CD, DVI <>VGA, composiet <> svideo zitten erbij!

De kaart is flashed en werkt goed, maar soms zou hij eens artifacts geven als je een pc hebt met slechte airflow. Je kan dit verhelpen door je instellingen op 2D te zetten zonder dat je daar veel verlies van merkt :).

kaart 1
kaart 2

Ik woon in Ardooie, bij Roeselare in West-Vlaanderen.
Verzending kan, levering in de buurt ook, maar afhaling liefst ;).

Minimumprijs = 40€ incl
Meeneemprijs = 80€ incl

blackfeather

Legacy Member
dus met goede airflow heb je geen probleem?
En met een zalman erop?

retspan

Legacy Member
Hoe heb je die heatsinks bevestigd aub, (rotsvaste) adhesive of (verwijderbare) tape?

Heb je de originele bios bewaard? (anders vind ik 'm wel)

Ik zou het kaartje terug in originele staat brengen of zelfs underclocken (voor htpc)

Kwertie

Legacy Member
blackfeather zei:
dus met goede airflow heb je geen probleem?
En met een zalman erop?
Idd normaal geen probleem als daar een fan zijdelinks of boven draait nee :).
Met een zalman zou ik niet weten maar zal wel beter zijn dan die aluminium blok van Leadtek en die aluminium blokjes apart...

retspan zei:
Hoe heb je die heatsinks bevestigd aub, (rotsvaste) adhesive of (verwijderbare) tape?

Heb je de originele bios bewaard? (anders vind ik 'm wel)

Ik zou het kaartje terug in originele staat brengen of zelfs underclocken (voor htpc)
Ikzelf had die er niet op geplaatst, maar feit is dat je ze er vrij makkelijk kan afhalen (ik kan dit nu al doen moest jij het hoogste bod hebben.
Originele bios niet bewaard, maar zoals je zelf zegt vind je die vrij makkelijk, desnoods steek ik die erbij op diskette met een flash-programma'tje of doe ik het gewoon zelf...
piotke zei:
Interesse in ruil tegen x800 pro op pcie ?
Aangezien ik een x850xt heb gekocht is de kans hierop vrij klein, maar je mag altijd een voorsteldoen, dan overweeg ik dat eventueel wel ;)

hgeert

Legacy Member
60 euro indien ik ze vandaag kan komen halen, t is dringend...

Kwertie

Legacy Member
Allédan, bod genoteerd :)
maar ik hou nog open tot 16u als je dat ok vindt?
zodat het een beetje eerlijk blijft...

n0sTRa

Legacy Member
Hoi, heb ook zelfde kaartje, zou je nog die bios vinden om er een 5950ultra van te maken?

Kwertie

Legacy Member
16u... closed, uw pm box zit vol, daarom hier:

Je kan erachter komen, kaart ligt klaar ;)

laat me zo gauw mogelijk weten wanneer precies, als het dringend is 0472 474 136

grtz
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan