Appleboom
Legacy Member
Het zijn boxen, maar het is computermateriaal daarmee dat ik het maar bij Computer gezet heb.
Zoals in titel vermeld gaat het hierover. Het zijn enorm goede boxen qua geluidsqualiteit. Ze geven alles zeer mooi weer qua bass en hoge tonen. Ik heb ze nooit "vollenbak" gezet of dergelijke. Ik behandel degelijke zaken met respect. Ze verkeren echt nog in nieuwstaat.
Zonder doos, met garantie bij fnac.
Heb ze iets van een 50euro betaalt.
beginnen bij 30 euro
meeneem bij 40 euro
alle boden zijn exclusief aangezien men enige manier van afhandelen AFHALEN is. Dus koper komt goedje ophalen en betaalt cash op dat moment.
Ik kan ten allen tijden de verkoop opheffen, eender welke reden!
MVG
Zoals in titel vermeld gaat het hierover. Het zijn enorm goede boxen qua geluidsqualiteit. Ze geven alles zeer mooi weer qua bass en hoge tonen. Ik heb ze nooit "vollenbak" gezet of dergelijke. Ik behandel degelijke zaken met respect. Ze verkeren echt nog in nieuwstaat.
Zonder doos, met garantie bij fnac.
Heb ze iets van een 50euro betaalt.
beginnen bij 30 euro
meeneem bij 40 euro
alle boden zijn exclusief aangezien men enige manier van afhandelen AFHALEN is. Dus koper komt goedje ophalen en betaalt cash op dat moment.
Ik kan ten allen tijden de verkoop opheffen, eender welke reden!
MVG


dan hou ik ze liever bij, mag gesloten worden.