Wick3d
Legacy Member
Heb deze muis vorige week gewonnen op een LAN maar ik geraak er niet aan gewend, vind mijn Razer veel leuker.
De muis zelf is in perfecte staat, hij is enkel 3 dagen uit de doos geweest om te testen en hij werkt perfect. Als iemand geïnteresseerd is in foto's wil ik die wel nemen.
Aangezien de huidige marktprijs 63 euro is (tones) zou ik er toch nog graag wat voor willen hebben.
Minimumprijs is 45 Excl
Ik heb het recht om ten alle tijden van de verkoop af te zien met vermelding van reden.
Versturen is mogelijk, dat kost je dan 3,70 euro volgens de nieuwe tarieven van de post, let wel op dit is altijd op risico van de koper. Je kan ook komen afhalen maar aangezien ik in Neerpelt woon is versturen voor de meeste mensen de goedkoopste optie.
De muis zelf is in perfecte staat, hij is enkel 3 dagen uit de doos geweest om te testen en hij werkt perfect. Als iemand geïnteresseerd is in foto's wil ik die wel nemen.
Aangezien de huidige marktprijs 63 euro is (tones) zou ik er toch nog graag wat voor willen hebben.
Minimumprijs is 45 Excl
Ik heb het recht om ten alle tijden van de verkoop af te zien met vermelding van reden.
Versturen is mogelijk, dat kost je dan 3,70 euro volgens de nieuwe tarieven van de post, let wel op dit is altijd op risico van de koper. Je kan ook komen afhalen maar aangezien ik in Neerpelt woon is versturen voor de meeste mensen de goedkoopste optie.

