[Mh]UnderGod
Legacy Member
Verkoop dus een oude Macintosh G3 server
het is een 233Mhz met 512k cache
standaar zit er daar 64Mb ram in, in deze zit er wel 128Mb ram
er zitten 2 scsi hdd's in (grote onbekend)
nog 3 externe apparaten voor dit toestel:
LaCie Jazzdrive (2Gb)
Tapestreamer (geen merk op)
Externe hdd (hier weeral; grote onbekend)
Het is een oude server geweest van een drukkerij
Er staat MacOS op, als ik mij niet vergis versie 9 en een beetje
Ik ga niet echt een meeneemprijs geven maar 50 euro had ik er toch nog graag voor gehad.
Er wordt enkel afgehaald! (centrum kortrijk)
De bieding loopt tot zondag 12 februari 12u smiddags
En nu bieden maar
Greetz,
Q
edit: eventueel ruilbaar met een case waar minimum 10 hdd's inkunnen
het is een 233Mhz met 512k cache
standaar zit er daar 64Mb ram in, in deze zit er wel 128Mb ram
er zitten 2 scsi hdd's in (grote onbekend)
nog 3 externe apparaten voor dit toestel:
LaCie Jazzdrive (2Gb)
Tapestreamer (geen merk op)
Externe hdd (hier weeral; grote onbekend)
Het is een oude server geweest van een drukkerij
Er staat MacOS op, als ik mij niet vergis versie 9 en een beetje
Ik ga niet echt een meeneemprijs geven maar 50 euro had ik er toch nog graag voor gehad.
Er wordt enkel afgehaald! (centrum kortrijk)
De bieding loopt tot zondag 12 februari 12u smiddags
En nu bieden maar

Greetz,
Q
edit: eventueel ruilbaar met een case waar minimum 10 hdd's inkunnen


