Archief - Media Center PC + 17" TFT

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wover

Legacy Member
Hallo,

ik heb hier de perfecte en goedkope oplossing liggen voor mensen die graag een mediacenter hebben, maar er niet teveel geld aan willen uitgeven.

Het gaat om een "redelijk oude" PC, maar met wel specs die voor alle mediacenter toepassingen voldoende zijn.

Hier zijn de specs van de PC:

Case + Voeding: Standaard ATX case beige + PSU
Moederbord: Intel moederbordje
CPU: P3 800Mhz (EB-reeks --> Coppermine)
Geheugen: 2 * 256MB pc133, maar je krijgt er nog 4 latjes gratis bij, moest je willen uitbreiden. Latje 1 - 2
Grafische kaart: ATi Radeon 9250. Nog maar een jaartje oud schat ik, nieuw gekocht bij Tones, dus waarschijnlijk ook nog wel garantie op.
Optisch: DVD-ROM van LG en 40GB HD van Maxtor (maar kan makkelijk vervangen worden door één met meer capaciteit natuurlijk).
PCI:
- Sound: 5.1 kaartje met C-Media chip
- Netwerk: Wifi kaartje van Linksys, 54g

OS: Windows XP Pro

----------------------------------------------------------------

Scherm:

Benq FP71G+
Nog maar een half jaar uit RMA van Tones, en ik heb sinds 2 maanden ook een nieuw scherm, dus dit is nog bijna in nieuwstaat.

Ik heb ook nog een 17" CRT staan, moest je de PC kopen krijg je dat er gratis bij ;).

Prijzen:

PC: vanaf €80
TFT: vanaf €70
PC+TFT: €130
PC+CRT: €100 meeneem

Zo, dat was het denk ik.

Hopelijk is het een beetje overzichtelijk. Als je nog iets wil weten, vraag gerust (dat zijn free ups voor mij :p).

Mvg,

Wover

ps: PC kan ook in onderdelen verkocht worden

-Incubus-

Legacy Member
ge moet tegen DoubleYouIm dat hij in het topic moet bieden, kzou er trouwes nog niet zo zeker van zijn dat het verkocht is :d
(zijn reputatie is niet zo goed)

allé, free up

Wover

Legacy Member
-Incubus- zei:
ge moet tegen DoubleYouIm dat hij in het topic moet bieden, kzou er trouwes nog niet zo zeker van zijn dat het verkocht is :d
(zijn reputatie is niet zo goed)

allé, free up

Ben het zelf gaan brengen, ik ben zoiezo al voorzichtig, maar deze keer was het dus niet nodig, absoluut geen problemen ;).

SuSEQ

Legacy Member
't Is niet voor 't één of 't ander, maar de i815 chipset kan maar 512MB ram aan... Dus uw extra latten houdt ge beter bij, of verkoop ze apart.

Gr, SuSEQ

Wover

Legacy Member
SuSEQ zei:
't Is niet voor 't één of 't ander, maar de i815 chipset kan maar 512MB ram aan... Dus uw extra latten houdt ge beter bij, of verkoop ze apart.

Gr, SuSEQ

Ah serieus? dermee dat het niet werkte met meer, ook al werkte het apart wel. Had er niet echt meer aan gedacht :).

Maar misschien is een vriend geïnteresseerd. Zoniet gaat alles apart weg en dan zal ik case + voeding + CRT wel te geef zetten ofzo.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan