Archief - Media Center PC - AMD64 3400+, 768MB Ram, 200GB,...

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Fireblade

Legacy Member
Te koop :

AMD64 3400+ 754socket
768MB Ram
200GB Hard Disk 7200tr/Min
G-Force 6800LE 128MB
Card Reader
DVD-Writer Dual Layer
DVD-Rom
Midi Tower
TV-Kaart Hauppauge 200MCE
MCE Remote
+ Windows XP MCE NL

Nog in garantie

Doe een bod, ben van Lanaken (Limburg)

Rijder17ra

Legacy Member
Fireblade zei:
Te koop :

AMD64 3400+ 754socket
768MB Ram
200GB Hard Disk 7200tr/Min
G-Force 6800LE 128MB
Card Reader
DVD-Writer Dual Layer
DVD-Rom
Midi Tower
TV-Kaart Hauppauge 200MCE
MCE Remote
+ Windows XP MCE NL

Nog in garantie

Doe een bod, ben van Lanaken (Limburg)

Pics?

Coolrunner

Legacy Member
Fireblade zei:
Te koop :
AMD64 3400+ 754socket
768MB Ram
200GB Hard Disk 7200tr/Min
G-Force 6800LE 128MB
Card Reader
DVD-Writer Dual Layer
DVD-Rom
Midi Tower
TV-Kaart Hauppauge 200MCE
MCE Remote
+ Windows XP MCE NL

Nog in garantie

Doe een bod, ben van Lanaken (Limburg)

300€ zonder tvkaart+remote+MCE XP ... afgehaald

tomvanhouche

Legacy Member
350€ snelle afhandeling gewenstvr alles.

geen mobo?

Fireblade

Legacy Member
Meer info:

Specificaties
Type model Q-Motion PC
Type processor AMD Athlon TM 64 3400+
Intern geheugen 512 MB DDR RAM (1 module)
Moederbord Gigabyte GA-K8VM800M, DDR single channel, met 8x AGP, Lan
Grafische kaart XFX nVidia Geforce 6800LE 8x AGP, 128MB DDR-RAM, TV-out, D-SUB VGA en DVI-I Plug.
Harde schijf 200 GB 7200 rpm S-ATA Maxtor Diamondmax 10 type 6B200M0
DVD 16/50 DVD-ROM BenQ type 1650
DVD-RW DVD Writer (Write: 2,4x DVD DL+R, 16x DVD-R, 4xDVD-RW, 16x DVD+R, 4x DVD+RW, 40x CD-R, 24x CD-RW) BenQ DVDRW DUAL DL DW1620
Flash geheugenkaartlezer (USB 2.0 Hi) MS/MD/MMC/CF/SD/xDPC
IR Ontvanger (voor afstands bediening) Philips
Afstandsbediening (MCE gecertificeerd) Philips
Videogeheugen 128 MB DDR-RAM
Uitbreidingssloten 1 x AGP / 3 x PCI / 1 PCI slot vrij
IEEE1394 [firewire] 1 x aansluiting aan de voorkant, 2 x aansluitingen aan de achterkant
LAN Ja, on board [10/100 Mbit ethernet]
TV-kaart Hauppauge MCE TV kaart

Aansluitmogelijkheden
Voorzijde - 1 x IEEE1394
- 1 x Microphone
- 1 x Headphone
- 2 x USB 2.0
- Flashgeheugenkaartlezer (USB 2.0 Hi)
- Memory Stick
- Memory Stick Pro
- IBM Microdrive
- MultiMediaCard
- CompactFlashCard Type I
- CompactFlashCard Type II
- Smart MediaCard
- SD Card
- xD Picture Card (geheugenkaarten niet inbegrepen)
Achterzijde - 4 x USB 2.0
- 2 x PS/2 [toetsenbord, muis]
- 1 x Parallel
- 1 x VGA
- 1 x COM-Serieel
- 1 x LAN [RJ45]
- 2 x IEEE1394
- 1 x 6-channel audio:
1 x Line-Out
1 x Line-In
1 x Microphone-In
Geluid On-board ALC 655 CODEC [6 channel audio]
Toetsenbord PS/2 incl Multimedia toetsen
Muis PS/2 Optical Wheel Mouse
Software - MS Windows MCE 2005 NL OEM preinstalled.
Overige software - Sonic DVD-brander MCE software op CD-rom, VERSIE 6.70 PLUS.
- Norman Anti-virus versie 5, 3 maanden licentie, licentienummer in assybox, preinstalled.
- DVD software: MS MCE inclusief MCE PowerDVD MPEG encoder, preinstalled.
- Recovery software

Anjooh

Legacy Member
laat het nog even openstaan want ik heb grote interesse.

Ik wacht gewoon op antwoord op mijn PM en op de meeneemprijs

groeten

-[DTT]- Jumpy

Legacy Member
25€ voor de DVD brander onder voorbehoud
liefst afhandeling in aalst
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan