Archief - mega gaming systeem amd!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

kivirno

Legacy Member
midi tower black design + 400 watt voeding
moederbord gigabyte idna vga-sound 6.1-glan-usb 2.0-firewire
amd 3400+ socket 754
512 ddr kingston 3200
250 gig WD sata
floppy 1.44 mb
dvd pioneer 16x
dvdrw nec 16x dual
rheobus 4* 12v blue led silver
ati x 1800 xt 512 ddr3
muis + klavier logitech
19 inch tft ibm

meeneemprijs 1250 euro
bieden onder de 1000 euro heeft geen zin
word niet in onderdelen verkocht of geruild

NonDotZer0

Legacy Member
ik vrees dat je voor dat bedrag al een systeem vindt dat stukken beter is...

kivirno

Legacy Member
maybe maar dan niet met die onderdelen en zo een vga en ibm tft dus

Gert1

Legacy Member
dus geen interesse in het verkopen van het scherm appart?

kivirno

Legacy Member
het scherm(en) hebben een andere thread

mogen eventueel apart weg voor volgende prijzen
rheobus 4* 12v blue led silver (22 incl.)
ati x 1800 xt 512 ddr3 (400 incl.)
19 inch tft ibm (300 excl.)

kivirno

Legacy Member
uplalala
tis ier een triestig forum aant worden precies,...:unsure:

kivirno

Legacy Member
tzal nog is ni zijn zekers, maar kom houd het nu maar on topic
de prijs is bieden vanaf 1000 euro voor het geheel wat zeker niet teveel is
als je mij dezelfde onderdelen in een belgische winkel laat zien die goedkoper zijn wil ik mijn prijs aanpassen

piotke

Legacy Member
Nieuw systeem met aanzienlijk snelelre onderdlen.

939 cpu, x1900XT, ...

omschrijving


aantal


per stuk

totaal

FOXCONN NF4XK8MC-RS SOCKET 939
foto van dit product

1

€

63,90

63,90

Minder exemplaren van dit artikelMeer exemplaren van dit artikel
AOPEN QF50C BLUE EN WHITE CASE AIRGUIDE 1.1 Recupel recyclagebijdrage inbegrepen (€ 3,00)
foto van dit product

1

€

49,85

49,85

Minder exemplaren van dit artikelMeer exemplaren van dit artikel
LG DVD BLACK

2

€

19,95

39,90

Minder exemplaren van dit artikelMeer exemplaren van dit artikel
NEC 4570 16X ZWART DVD-RW

1

€

44,50

44,50

Minder exemplaren van dit artikelMeer exemplaren van dit artikel
KINGSTON 512MB PC3200 VALUERAM
foto van dit product

1

€

43,00

43,00

Minder exemplaren van dit artikelMeer exemplaren van dit artikel
WESTERN DIGITAL 250GB-YD 16MB SATA150 7200RPM 24X7 1MILJ MTBF
foto van dit product

1

€

109,90

109,90

Minder exemplaren van dit artikelMeer exemplaren van dit artikel
NEC FLOPPY BLACK
foto van dit product

1

€

7,45

7,45

Minder exemplaren van dit artikelMeer exemplaren van dit artikel
ASUS EAX1900XT 2DHTV 512MB DDR3 PCI EXPRESS
foto van dit product

1

€

499,00

499,00

Minder exemplaren van dit artikelMeer exemplaren van dit artikel
ACER AL 1916W 19 INCH WIDE LCD Recupel recyclagebijdrage inbegrepen (€ 6,00)
foto van dit product

1

€

315,00

315,00

Minder exemplaren van dit artikelMeer exemplaren van dit artikel
AMD ATHLON64 939 3000+ VENICE BOXED SOCKET 939
foto van dit product

1

€

122,00

122,00

Minder exemplaren van dit artikelMeer exemplaren van dit artikel
Overzicht van de bestelling afdrukken
Totaalbedrag

€

1294,50

Winkelmandje leegmaken

brechtvm

Legacy Member
@ Piot :
Nieuw systeem met aanzienlijk snelelre onderdlen.

AMD ATHLON64 939 3000+ VENICE BOXED SOCKET 939

is zéker NIET SNELLER dan

AMD ATHLON64 754 3400+

heb hier zo'n 3400+ gehad en die beestjes zijn vééééél sneller dan die 1.8/2.0ghz venice cores

maar dan nog..Kivirno zn prijs ligt idd te hoog :)

@ massman : nog geen maand geleden heb ik de test gedaan @ stock speeds... en die 3400+ loopt @ 2,4ghz (NC) en die venice @ 1,8ghz.. en die DC gaat dat niet compenséren hoor ;)

@ massman : er zit maar 1 latje in ? hoe kan je dan DC hebbe ? ;)

Massman

Legacy Member
nu we toch aan't mierenneuken zijn, brecht die is weldegelijk sneller door het dual channel geheugen

kivirno

Legacy Member
de volgende heeft een report aan zijn broek ok
piotke ik had gezegd net hetzelfde dus wrm afkomen met andere rommel

Kwertie

Legacy Member
meeste off-t verwijderd
mensen laat de threadstarter nu toch gewoon, hij ziet wel wat er gepost komt, als er geen boden komen dan zal hij zijn conclusies wel trekken, hij is niet verplicht zijn prijs aan te passen als ge't ni goekoper kunt vinden in België...

kivirno

Legacy Member
midi tower black design + 400 watt voeding
moederbord gigabyte idna vga-sound 6.1-glan-usb 2.0-firewire
amd 3400+ socket 754
512 ddr kingston 3200
setje: (min:250-mp:300)

250 gig WD sata
floppy 1.44 mb
dvd pioneer 16x
dvdrw nec 16x dual
setje: (min:150-mp:175)

rheobus 4* 12v blue led silver (min:15-mp:20)

ati x 1800 xt 512 ddr3 (min:350-mp:400)
nvidia xfx 6600 128 ddr (min: 100-mp:125)

19 inch tft ibm (min:250-mp:300)

Gert1

Legacy Member
kivirno zei:
250 gig WD sata
floppy 1.44 mb
dvd pioneer 16x
dvdrw nec 16x dual
setje: (min:150-mp:175)

Fdd/DVD's zijn die zwart of wit?
Bij die sata schijf, is daar de sata kabel bij? en kan je die via molex aansluiten? (kheb namelijk nog geen voeding met sata stekker)

op wat is er nog garantie?

blackfeather

Legacy Member
post es alle gegevens over die ibm tft: kleur type krassen, dode pixels, de whole deal

kivirno

Legacy Member
yu ik geef alle nodige kabels mee als je ze nodig hebt, ik heb er genoeg liggen

fdd is zwart
dvdrw is zwart
dvd is wit

tft:
kleur type krassen, dode pixels, de whole deal

zwart-L190-geen krassen-geen dode of luie pixels- meer info vind je op ibm site

blackfeather

Legacy Member
ik ga der een bodje op wagen: 175EUR afgehaald, indien echt te weinig negeer je maar, indien interesse in ruil met andere hardware: voedingen, hd's, whatever

kivirno

Legacy Member
175 op een 19 inch tft van ibm dan nog wel
mmm srr is idd te weinig
het enige waar ik mss mee zou ruilen is een 7900 gt ofzo
maar kheb cash nodig voor mene dell xps laptop aan te kopen
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan