XYRIS
Legacy Member
.1 Inleiding
Hallo,
Ik verkoop deze CRT omdat ik ze samen met een pc
gekocht heb. De CRT moet nu weg, dacht hem te houden maar hij neemt toch wat teveel plaats op mijn klein bureautje in..
.2 Objecten
Ik prefereer de afhaling, omdat zo een 19"
crt toch wat weegt en die verzendkost groter
zal zijn als je bezinnekost tot hier.
Ook om latere problemen te verkomen (i.v.m testen
bij afhaling enz)
.5 Slot
Happy Bidding!!
Ook @
Loveno: http://forum.loveno.be/showthread.php?t=24407
Tones: http://www.tones.be/forum/viewtopic.php?t=39023
Deze code werd gegenereerd met de Buy & Sell Topicgenerator, met dank aan Woverke voor de code en MenloR voor de hosting
Hallo,
Ik verkoop deze CRT omdat ik ze samen met een pc
gekocht heb. De CRT moet nu weg, dacht hem te houden maar hij neemt toch wat teveel plaats op mijn klein bureautje in..
.2 Objecten
- Monitor 19" : Philips 109B
- Omschrijving:
*Scherm formaat 19 inch
*Puntafstand *projector 0,26 mm
*Interface VGA (HD-15)
*Audio-uitgang Geen Audio Output
*Breedte 45,2 cm
*Diepte 42 cm
*Service & Ondersteuning 3 jaar garantie
*Technologie CRT
*Max. resolutie 1920 x 1440
*Compatibiliteit MAC , PC
*Kleur Zwart , Wit
*Hoogte 46,3 cm
*Gewicht +/-21 kg
*USB Poort !
- Afbeelding 1:http://users.telenet.be/XYRIS/Philips 109B 19 Inch/Philips 19 Inch (1).JPG
- Afbeelding 2: http://users.telenet.be/XYRIS/Philips 109B 19 Inch/Philips 19 Inch Achterkant.JPG
- Info: http://www.p4c.philips.com/files/1/109b10_00/109b10_00_dfu_eng.pdf
- Minimumprijs: 40€
- Omschrijving:
Ik prefereer de afhaling, omdat zo een 19"
crt toch wat weegt en die verzendkost groter
zal zijn als je bezinnekost tot hier.
Ook om latere problemen te verkomen (i.v.m testen
bij afhaling enz)
.5 Slot
Happy Bidding!!
Ook @
Loveno: http://forum.loveno.be/showthread.php?t=24407
Tones: http://www.tones.be/forum/viewtopic.php?t=39023
Deze code werd gegenereerd met de Buy & Sell Topicgenerator, met dank aan Woverke voor de code en MenloR voor de hosting
)