Heb hier dus een nieuw videokaartje van peak, een nvidia 6600 256mb pci-e.
Anti statisch zakje is nog sealed. Heb nog factuur van originele kaart denk ik, dus er is nog garantie en anders rechtstreeks bij Peak denk ik.
miniumumprijs 80 euro
meeneemprijs 100 euro